לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

שופטים רחמנים


אני יודע שהפוסט האחרון שלי היה על כוכב נולד, אבל יש נושא אחד חשוב ששכחתי להתייחס אליו - השופטים. השופטים בכוכב נולד הם פשוט גרועים. או שהם רחמנים בצורה נוראית או שהזמרים ששרים בלייב עוברים עריכת קול לפני שהם מגיעים לאוזניות של השופטים. למשל, בתוכנית שמשודרת ממש עכשיו (27.7, יום ב') הופיעו עד לשעת כתיבת שורות אלו 7 זמרים, והשופטים לא אמרו על אף אחד מהזמרים שהביצוע לא היה טוב. לא רק זה, שהשופטים החמיאו מאוד לכל הביצועים שהיו עד עכשיו.

אני מדבר על המועמדים עומר אדם, ראם כהן, מורן מזוז, רוני דלומי, לירן דנינו, ולאדי בלייברג ופאולה ולשטיין. לירן ופאולה נתנו ביצוע מצוין, כרגיל. לירן קצת אולי מאכזב מהרגיל אבל עדיין טוב, ופאולה לקחה את השיר שביצעה, "אם תלך", למקום אחר, למקום שלה ועשתה ביצוע מדהים. אבל ה-5 האחרים שהופיעו, כולם נתנו ביצועים מאוד ממוצעים והשופטים רק החמיאו וציינו שהביצועים היו "מברווזים", "מצמררים", "מדהימים" ועוד. אפילו רוני דלומי, שבדרך כלל אני אוהב אותה, אני בעצמי אמרתי שהוא ביצוע שלה היה מאוד שטחי, אבל השופטים שדווקא בדרך כלל לא אוהבים אותה מאוד התלהבו משום מה. ולאדי לפחות הפסיק עם הערבי אבל גם לא נתן ביצוע טוב.

לעומת זאת, השופטים משום מה לא התלהבו בכלל מהביצוע של פאולה, שבעיניי היה מדהים והכי טוב עד עכשיו. לא ברור לי למה צדי וצביקה אמרו שהביצוע מאוד בינוני, כשהם אמרו שהביצוע של מורן מזוז מרגש עד דמעות. אני פשוט לא מצליח להבין את השופטים.

אני רוצה גם להזכיר את צביקה הדר, שבתור מנחה תמיד אהבתי אותו והוא מסתדר מצוין בלייב, אבל הבדיחות שלו פשוט גרועות ולפעמים אפשר פשוט לראות שאומרים לו באוזניה למשוך זמן והוא מזיין את השכל. חלאס.


נכתב על ידי , 27/7/2009 22:06   בקטגוריות כוכב נולד, טלוויזיה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-4/8/2009 01:14
 



לדף הבא
דפים:  

433,914
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)