לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

כוכב נולד 7


יש סיבה לכך שחוץ מבשתי העונות הראשונות של הסדרה, פשוט לא יוצאים מכוכב נולד זמרים מצליחים. זמרים שבאמת מוכשרים יצליחו גם בלי עזרה של התוכנית הזו. אני לא אומר שלא היו בתוכנית הזו זמרים מוכשרים, היו המון - לי בירן, מרינה מקסמיליאן בלומין ועוד רבים. בסופו של דבר מגיעים לתוכנית הרבה מאוד אנשים שיודעים לשיר יפה מאוד, ולא יותר מזה. זמרים צריכים ייחוד כדי להצליח היום, ובגלל זה יש כמה מתמודדים שאני מתחבר אליהם יותר מהשאר בעונה הזו (פירוט בהמשך). אני אכתוב בכמה מילים מהי דעתי על כל מתמודד שנכנס לנבחרת העונה, גם על אלו שנופו.

אור קולנברג
הוא ממש מעצבן אותי. בהתחלה לא ממש התייחסתי אליו ומבחינתי הוא היה עוד סתם מתמודד שתכף יעוף, אבל השירה שלו וההתנהגות שלו התחילו ממש לעצבן. נראה שהוא ניסה להתאים את עצמו לתוכנית בצורה שלא מתאימה לו והוא נראה מזויף מתמיד לאחרונה. חוץ מזה שכמעט בכל הביצועים שלו הוא זייף בגדול. עכשיו שמעתי את הביצוע שלו ל"עוף גוזל", הביצוע האחרון שלו, והוא ממש זייף, בצורה נוראית! אני חושב שיש בעיה באוזניות של השופטים, כי הם היו ממש רכים איתו. חבל שהשופטים לא יכולים להיות קשוחים ולומר את האמת, כמו סיימון קאוול. אם הוא היה ניגש ככה לאודישן הראשון הוא לא היה עובר.

אושרי אלמוריש

לא ציפיתי שהוא יעוף בשלב מוקדם כל-כך, ולא רק בגלל שהוא היה בלהקה מצליחה אלא בגלל שהוא שר מדויק עם קול יפה. הוא בין הזמרים ששרו יותר מדויק והוא כמעט אף פעם לא זייף. הוא זמר פופ טוב. אבל תכל'ס? לא הרבה מעבר לזה. גם אם הוא היה נשאר הוא לא היה מגיע לגמר כי די חסר לו ייחוד ועם כמה שהוא שר טוב ומדויק הוא סתמי.

איה זהבי פייגלין
ללא ספק אחד הפספוסים של העונה. אולי היא זייפה קצת יותר מזמרים כמו אושרי אלמוריש, אבל היה בה משהו מיוחד. לא רק במראה וב"סטייל" שלה, אלא בשירה שלה. מרגול לשם שינוי הגדירה את זה טוב: "את לא שרה יפה, את שרה מגניב". היא מזכירה לי מאוד את אפרת גוש בשירה שלה ובהתנהגות שלה על במה. אני חושב שהעונה היתה יכולה להיות יותר מעניינת איתה, והיא אחת המתמודדות היחידות שבאמת מביאות את מי שהן ולא צבועות.

אלחי רפואה
ילד חמוד ומוכשר שיכול לשיר לאמא ולמשפחה, אולי לחברה. לא יותר מזה. הוא שר מדויק ולא רע, אבל יאללה, איפה כל המתמודדים ששרים מדהים? זה כוכב נולד, לא זמר חביב!

אמור עמוסי
(א)מור עמוסי היא זמרת מאוד מוכשרת עם קול מאוד יפה. יש לה גוון ייחודי בקול, ויש לה ניחוח מאוד ג'אזי בשירה, משהו שאין לאף זמרת אחרת בנבחרת. היא באמת זמרת ברמה ולא ברור לי איך היא עפה בשלב כה מוקדם. מבחינת כוכב נולד, היא לא ממש "כוכבת", אבל אם זה היה זמר נולד היא היתה מגיעה הרבה יותר רחוק ללא ספק. היא גם בין הזמרות היחידות שהשופטים העבירו על ההתחלה בלי התלבטות בכלל.

דניאל ברזילאי
לדניאל יש סיפור טוב - בא ממשפחה חד-הורית, קשיים כלכליים, עובד בכמה עבודות כדי לעזור לאמא. חוץ מזה שהוא חמוד, למרות שבעיני הוא מכוער ויש לו חיוך מעצבן. לא ברור לי בדיוק מה לקהל יש ממנו. כנראה שאוהבים אותו כי הוא צעיר עם פרצוף חמוד. אם היה את אותו קול על הפרצוף של עידו ג’רפי הוא מזמן כבר היה בחוץ. יש לו קול טוב, יכול להיות שעוד כמה שנים הוא יופיע באיזה מחזמר, אבל הוא ממש לא זמר מיוחד. הוא שר כל הזמן אותו דבר ולא מגוון. אני מקווה שהוא לא יגיע רחוק כמו שאני חושב שהוא יגיע.

דניאל תבורי
הדעה שלי עליו לא ממש מגובשת. עוד לא החלטתי אם אני בעדו או לא. הוא חמוד, הוא שר טוב, אבל משהו בו לא עושה לי את זה. דווקא את הביצוע סולו שלו בתוכנית האחרונה ביום שני אהבתי מאוד, אבל אני מרגיש שביצוע אחד אני מאוד אוהב וביצוע שני הוא סתמי, וזה לא מספיק כדי להיות כוכב נולד.

ולדי בלייברג
כשוולדי הגיע לאודישן הראשון הייתי בטוח שהוא עוף מוזר כזה. הוא נראה כמו רוסי מפחיד שלא יודע לשיר ולא מודע לעצמו, אבל למרבה הפלא גיליתי שהוא יודע לשיר וגם הרבה יותר מזה. הוא שר טוב מאוד, אבל ההפקה החליטה שחסרים להם פופ-סטארים, אז היא לקחה אותו והפכה אותו לכזה. איך שהוא עכשיו בתוכניות זה אחרת לגמרי מאיך שהוא היה בהתחלה ואני מרגיש כאילו הוא כבר לא עצמו וזה חבל. אם הוא יחזור לוולדי שנבחן באודישנים הראשונים, אני חושב שהוא יהיה הרבה יותר טוב.

חובי סטאר
הידעת? חובי סטאר נולד כחובב סקולט. אבל אפשר לומר שהרבה יותר מתאים לו חובי סטאר, כי הוא באמת סטאר. לפי דעתי הוא לא הזמר הכי טוב בעונה אבל בהחלט מגיע לו לזכות בגמר, כי הוא הכי "כוכב". הוא גם חוץ מזה שר יפה מאוד, כמו כל זמר פופ שמשמיעים היום בגלגלצ, אבל הוא לא זמר השנה נגיד ככה. בכל מקרה, אני רוצה לראות את חובי גמר, או לפחות בחצי גמר.

ירדן ג'רפי
ילדה חמודה, מסלסלת מאוד יפה יחסית לצעירה כל-כך, קול נעים. לא הייתי משווה אותה לעופרה חזה, כמו שהשופטים עשו, אבל היא בהחלט זמרת לא רעה. היא עפה מתי שהיא היתה צריכה לעוף (תוכנית ראשונה או שניה בלייב אם אני לא טועה), אבל היא היתה חמודה ויש לה פוטנציאל.




לירן דנינו ופאולה ולשטיין

לירן דנינו
הרוקר של העונה! לא יהיה מפתיע בכלל אם הוא יזכה כי יש לו את כל מה שצריך: הוא יפה, הוא חמוד ובנות מתות עליו, וחשוב מכל זה - הוא זמר אדיר! יש לו קול מחוספס וייחודי והוא הפייבוריט שלי העונה. לפי מה שראיתי, הוא גם הפייבוריט של הקהל אז לדעתי אין סיבה שהוא לא יזכה, ואני בטוח ב-100% שלפחות בגמר הוא יהיה. שמעתי שירים שהוא נתן יותר ממה שהוא נותן מעצמו בדרך כלל (שגם זה לא מעט) והוא מסוגל לתת אפילו עוד יותר ממה שהוא נותן עכשיו. בכל מקרה הוא זמר ענק עם קול ענק והוא ממש לא נשמע כמו בן 18. יש לו ביטחון עצמי גבוה, מופיע מעולה, ובקיצור יש לו הכל. לירן - לגמר!

 
מורן מזוז
אני לא מבין על מה ההתלהבות כאן. היא זמרת טובה, אבל שוב - לא יותר מזה! כולם מתלהבים ממנה מאוד ואני באמת לא מצליח להבין ממה. היא שרה יפה מאוד אבל משעממת אותי. היא לא מביאה משהו חדש והיא ממחזרת את עצמה. יכול להיות שמרחמים עליה כי היא עיוורת?

מזל פיקדו
חמודה, סיפור חיים טוב בשביל כוכבת אבל כנראה ששני אלה לא מספיקים. הקול שלה מאוד סתמי, הסגנון שלה כבר משעמם ולא מקורי, היא אפילו מזייפת לפעמים ולא מביאה שום דבר טוב לעונה. במיוחד בביצועים האחרונים שלה היא זייפה המון באופן לא ברור, אולי מהתרגשות אבל זה לא תירוץ טוב. לפחות היא עפה.

מיי פיינגולד
בגדול, כל המתמודדים בעונה שרים טוב. אבל מעטים המתמודדים שיש להם משהו מאוד ייחודי בשירה, ומיי פיינגולד היא אחת מהם. למיי יש קול אדיר (שמאוד מזכיר את אורית שחף, סולנית היהודים), יש לה סטייל, יש לה "פוזה טבעית" והיא מדייקת מאוד ושרה אדיר. מיי זמרת ומוזיקאת אדירה, אבל חסר לי בה משהו שיהפוך אותה לכוכבת. היא קצת נראית רוקרית מדי בשביל בחורה בכוכב נולד, אבל היא זמרת מצוינת. לדעתי יש סיכוי לא רע שהיא תעוף בתוכניות הקרובות, למרות שהייתי רוצה לראות אותה מגיעה מאוד רחוק, אולי לגמר.

עדי כהן
הגיעה ונעלמה די מהר, ובצדק. יש לה קול מעצבן, קצת כמו של קרולינה רק יותר מעצבן (מסתבר שזה אפשרי). נראית כמו אחת שמצאו אותה בעונה הקודמת בהודו. לא כוכבת בכלל.

עומר אדם
תשמעו, יחסית לילד בן 16 הוא באמת שר טוב. יש לו קול בוגר והוא מסלסל מצוין, הוא חמוד ושר טוב, אבל קצת מעצבן ועדיין לא זמר ברמה גבוהה. יש לו הרבה מה לעבוד, ולדעתי הוא הגיע יותר רחוק ממה שהגיע לו. כנראה בזכות אהדת הקהל לילדים.

עידו ג'רפי
מצטער, אבל כנראה מרוב שהוא היה גרוע כבר הספקתי לשכוח אותו.

פאולה ולשטיין
לפי דעתי פאולה היא הזמרת הכי מקצועית בעונה הזו. כולם אומרים שהתוכנית הזו ממש "קטנה" עליה, שרואים שהיא עושה את זה בשביל הכיף, ובין אם היא תשאר בתוכנית או תעוף היא תצליח איפה שהיא לא תהיה בעולם. אני באמת לא מבין מה היא עושה פה. פאולה זמרת מקצועית, אדירה, עם יכולות ווקאליות באמת מדהימות. אני לא חושב שהיא תגיע לגמר, אני צופה שהיא תעוף בשלב מסוים, תחזור לניו-יורק בזמן שכולם ישכחו אותה ושם היא תוציא לה דיסק ותצליח. בהצלחה פאולה.

ראם כהן
זמר מועדונים/קריוקי מזרחי מאוד, מסלסל כמו שצריך. שר טוב מזרחית וגם סגנונות אחרים. מה שאהבתי אצלו זה שלמרות שהוא בא מהסגנון המזרחי, רוב השירים שלו בעונה דווקא לא היו מזרחיים וזו היתה החלטה טובה. אני לא ממש אוהב את ראם, הוא סתמי מדי לטעמי ולא ברור ממש מה הוא עושה כאן. כנראה שהצופים המזרחיים מצילים אותו.

רוני דלומי
תגידו, אני הבן-אדם היחיד בארץ שאוהב את רוני דלומי? כולם אומרים שהיא סתמית, אבל אני לא חושב שכל אחד צריך להיות עם גוון כל שלא ברור מאיפה הוא הגיע. אמנם לרוני אין משהו מאוד שונה אבל היא פשוט חמודה ושרה כל-כך יפה ומרגש וכל פעם שאני שומע אותה אני באמת מתרגש. היא עושה לי את זה ואני אוהב אותה ואני מקווה שהיא תמשיך הלאה בתוכנית.

שגיא אוסי

שגיא היא קצת כמו איה זהבי-פייגלין (שם, מלמעלה). הוא לא שר טוב, הוא שר מגניב. הוא נשמע כמו סולן להקה שתזכה בתחרות נותנים ברוק, לא כמו מישהו שיזכה בכוכב נולד. הוא זמר מגניב, קול מחוספס וטוב, לא הרבה מעבר. נקסט.

תומר ישעיהו
הוא גם לא הכוכב הנולד הבא, אבל הוא דווקא זמר טוב ושמתי עליו עין, והיה חבל לי שהוא עף למרות שלא ממש יצא לי לשמוע ולהכיר אותו כזמר לעומק. אני חושב שיש לו פוטנציאל להיות זמר ומוזיקאי מצליח.


יונתן קסלר
נכתב על ידי , 21/7/2009 21:54   בקטגוריות טלוויזיה, כוכב נולד  
הקטע משוייך לנושא החם: כוכב נולד 7
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-27/7/2009 03:56
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

433,914
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)