לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

קבלו מתנה כרטיסים להצצה לסרט אווטאר!


שלום קוראים יקרים,

קודם כל אני עצוב לבשר לכם שדודו טופז התאבד. עכשיו לענייננו...

אחרי מחשבה רבה החלטתי שהגיע הזמן להתחיל לקדם את הבלוג. לא מספיק רק לחזור לכתוב בו, צריך לגרום לקוראים שהיו כאן פעם לחזור, אלה שכבר שכחו מהבלוג בגלל שבקושי עדכנתי. היום רוב הכניסות לשוקולד פרה הן מתוצאות חיפוש בגוגל של דברים כמו רוני סופרסטאר בעירום מלא (אני תוצאה ראשונה כשכותבים את זה), רוני סופרסטאר תמונות או שאר הדברים שקשורים אל רוני סופרסטאר. זאת אומרת, מילא זה היה חיפושים אחר תמונות או סרטים של בר רפאלי בעירום, או מורן אטיאס בעירום, אבל רוני סופרסטאר? זה לא קהל היעד שאני מחפש.

חשבתי על דרכים להחזיר לבלוג קוראים נאמנים, ואחרי מחקר קטן ומחשבה הבנתי שהקוראים רוצים ליהנות גם מחווית הגלישה בבלוג ולא רק מהתכנים עצמם, אז הגעתי למסקנה שמה שצריך זה להתחיל לצ'פר את הקוראים. ולכן החלטתי להתחיל ממבצע למנויים - הגרלה בין המנויים לשוקולד פרה שהזוכה בה יזכה בפרס! ואחרי שמתחתי אתכם בימים האחרונים הגיע הזמן לחשוף את הפרס:




מדובר בהצצת בכורה עולמית של סרט התלת-מימד אווטאר, הצפוי לצאת רק בכעוד חצי שנה. אווטאר הוא סרט מדע בדיוני בבימויו של ג'יימס קאמרון, שביים בין היתר גם את טיטאניק. הסרט לוקח אל עולם חדש ומהריב על כוכב מרוחק בשם פנדורה. גיבור הסרט מתחיל במסע של גאולה, גילוי ואהבה בלתי צפויה ומוביל קרב ענק להצלת האנושות.

ומה כל-כך מיוחד בהקרנה הזו? מדובר בסרט המציג אפקטים תלת-מימדיים שטרם נראו כמותם - הסרט נראה כבר בדמיוני של קאמרון לפני 14 שנה, אבל האמצעים להגשים את חזונו לא היו קיימים אז. אחרי 4 שנות עבודת הפקה, הסרט מצליח להעניק חוויה קולנועית ייחודית וחדשה עם טכנולוגיה שהומצאה למען הפקת הסרט ומשתלבת ברגשות הגיבורים והסיפור.

האמת היא שההגרלה בין המנויים לא ממש הלכה חלק כמו שתכננתי. קודם כל רק החזרתי על המבצע ביום שני כש לההגרלה ביום חמישי וההקרנה של הסרט ביום שישי, כך שלא היה מספיק זמן להודיע למנויים על הזכיה, להעביר את הכרטיסים, וכו'. חוץ מזה שבגלל שהפרס ניתן למימוש רק בקולנוע יס פלאנט ברמת גן, פניתי קודם להרבה אנשים שבכלל לא יכלו להגיע כי זה רחוק להם. בכל מקרה, פניתי לכעשרה מנויים ובינתיים מתוכם רק אחד היה מעוניין לממש את הפרס -
דוברמן. אז מכיוון שנותרו לי מספר כרטיסים וחבל לא לממש אותם, החלטתי לפנק אתכם -
מי שמעוניין ללכת להקרנה של הצצה לסרט "אווטאר" מחר ביס פלאנט ב-18:10, שיגיב לפוסט זה. כל הקודם זוכה!

זה כמובן לא אומר שלא יהיו יותר "מבצעים" למנויים, אלא שפעם הבאה אני אתכנן את זה טוב יותר כך שגם אנשים שגרים רחוק יוכלו להנות מפרסים וגם יהיה זמן להכל. אם עדיין לא הצטרפתם ועשיתם מנוי לבלוג, אל תחכו ותעשו עכשיו כי בקרוב עוד המון מבצעים והפתעות למנויי הבלוג!



אני לא נוהג לפרסם בבלוג סתם סרטונים שלא קשורים אלי, אבל הסרטון הבא הוא אחד הסרטונים היותר מצחיקים שצפיתי בהם השנה. ודאי חלקכם כבר נתקלתם בו, אבל מי שלא (וגם מי שכן) חייב לצפות בזה. אני לא יודע אם שמעתם או לא, אבל סוגרים את הפייסבוק...


סופ"ש רגוע ומהנה,
יונתן קסלר



עריכה - יום חמישי 20:40: הזוכים בכרטיס זוגי להקרנה של הצצה לסרט אווטאר הם דוברמן, Viva Labido, יוני אריאל, יואב רבינוביץ' ומיכל אוחיון. נותרו לי עוד כמה כרטיסים אם מישהו רוצה
נכתב על ידי , 20/8/2009 13:11   בקטגוריות שוקולד פרה, סרטונים, סרטים  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - Example Help - ב-31/8/2009 22:25
 



לדף הבא
דפים:  

433,913
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)