לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אני בתוך מעבדת המגודלים!


שלום קוראים יקרים,
 
אני עכשיו די מתרגש כי ממש עכשיו אני מעדכן מלטופ שנתנו לי במעבדת מגודלים - כנסו לכאן ותצפו בי. ובבקשה, תעזרו לי ותצביעו לאיתן לואיס כמה שיותר פעמים!
איתן הוא המתמודד באמת הכי ראוי והיחיד שעושה שם עניין ומגיע לו לזכות ובלעדיו התוכנית היתה משעממת! ותאמינו לי, עכשיו ממש הוא מדבר איתנו כאן והוא אחד האנשים היותר מצחיקים והוא סטלן ובאמת שמגיע לו לזכות אז תעזרו לי ותכנסו לכאן ותצביעו לאיתן לואיס.
 

מתוך תגובה שהגיבו לי לפוסט הזה: "...הצביעות של מאיה אשכנזי קורנת מפניה וחבורת הבלוגרים שמעודדים אותה מלקקים לה את התחת והיא שמה עליהם זין. זה לא יביא אותם לשום מקום. איתן מקסים, דומה קצת למייקל לואיס... ושולחת עכשיו מייל לאלף חברים ברשימת תפוצה, כולל אנשי תקשורת, שיצביעו לאיתן..."  תגיד לעומרי שיפסיק לצעוק בבקשה, מאיה לא תצא עם עולל כמותו. תלמד אותו קצת על תקשורת.

להצבעה לאיתן לואיס ולצפיה בשידור חי במגודלים לחצו כאן

תודה רבה,
יונתן קסלר


עריכה (02:00): חזרתי ממגודלים, איתן לא ניצח אבל לא נורא, העיקר החוויה! תודה לכל מי שהצביע! קבלו כמה תמונות בלעדיות מהמעבדה:















וכמובן חשוב לי להזכיר - ביום חמישי אני עושה הגרלה בין מנויי הבלוג שהזוכה בה יקבל פרס שווה! תאמינו לי שזה ועוד פרסים בהמשך יהיה שווים את זה... הירשמו עכשיו!

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 16/8/2009 18:53   בקטגוריות מגודלים, טלוויזיה  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-18/8/2009 20:57
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

433,914
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)