לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


A Simple girl with Simple life...

Avatarכינוי:  ღ Simple Girl ღ

בת: 31

ICQ: 195776589 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אני יודעת לצייר .. YES!


היום מרוב שיעמום בבית ישבתי מול המחשב , והתחלתתי לצייר ולצבוע מה לא...

ויצא דווקא ממש יפה , כי השקעתי וידעתי מה אני מציירת [ לא כמו רוב הפעמים כשזה בדרך כלל סתם חירבושים XD ]  הראתי לאבא שלי .. שהוא אפשר להגיד מוכשר ואמר שיש לי כישרון P: איייי XD

אני יודעת לצייר ... אני כל כך גאה בעצמי :]

איזה כיף לי תמיד רציתי לדעת לצייר אבל תמיד חשבתי שאני לא יודעת לצייר =\

או שאבא שלי שיקר לי :O לא נורא העיקר אני גאה בעצמי :]]

 


 

D: תגיבו ..

נכתב על ידי ღ Simple Girl ღ , 7/10/2007 23:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה חבר שיחבק..


 

רוצה חבר אמיתי!!

כבר עברו שנתיים כמעט מאז החבר הקודם שלי...

וזאת גם לא היתה חברות אמיתית! =\

 

נראה לי אני מבריחה בנים ... :[

 

פשוט רוצה שמישו יחבק אותי .

 

-

 

:(

נכתב על ידי ღ Simple Girl ღ , 5/10/2007 00:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האח השני שלי מתחתן :O


עוד אח שלי מתחתן ... :))

כרגע חזרתי מהחתונה של אח שלי הגדול

ועכשיו כבר מודיעים לי על עוד אחד :O

ביולי הוא מתחתן D:

מקווה שהפעם אני לא ישתכר כמו בחתונה הקודמת =\ חחח

ההורים שלי כמעט רצחו אותי XD

 

יוו עכשיו תהיה לי עוד אחות במשפחה !! :]

אבל למה האחים שלי כל כך ממהרים ?! כאילו לאן הם רצים??

שיהיה ... מזל טווב להם .. ולי :] חיחי

 

תגיבו!! 3>

 

נכתב על ידי ღ Simple Girl ღ , 3/10/2007 20:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,434
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לღ Simple Girl ღ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ღ Simple Girl ღ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)