לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמו חתול שחור...


הבלוג השני שלי... ובו יהיו המחשבות האמיתיות שלי... (הבלוג הזה לא מיועד לאנשים שאני מכירה אז אם מישהו שמכיר אותי קורא את הבלוג - בבקשה אל תבואו אלי בטענות)

כינוי: 

בת: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


ככה קרה שבכיתה ט' הכרתי אותו
ככה קרה שהכרתי ילד דיכאוני-פילוסופי-מדהים
ככה קרה שגם התאהבתי בו על הדרך
ככה קרה שקיבלתי ממנו צמיד שחור
ככה קרה שהגעתי לבלוג שלו
ככה קרה שכשעלינו לתיכון אבד הקשר
ככה קרה שבאוגוסט דיברנו במסנג'ר
ככה קרה שניגנת בגיטרה בשבילי
ככה קרה שהבטחת להשמיע לי כשתלמד משהו חדש
ככה קרה שהיום הודיעו שהתאבדת אתמול
ככה קרה שבכינו עליך על הדשא
ככה קרה שההלוויה הראשונה שלי הייתה ההלוויה שלך


אבל תסביר לי, איך קרה שוויתרת כך על הכל?
איך נסעת ברכבת ההיא?
על מה חשבת?
איך קפצת מעזריאלי?
נהנת?
ועכשיו?



וכן,
אני מסכימה עם כולם.
אתה באמת קוסם.
באמת איחדת את השכבה הכי לא מגובשת בקיימת ואת הכיתה הכי לא מגובשת.
וכמו כל קוסם גדול, גם אתה שילמת על זה בחייך.




יהיה זכרו ברוך.




18/8/91-16/9/07
הילד היפה עם התלתלים.
נכתב על ידי , 17/9/2007 18:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המשתקמת ב-1/10/2007 18:05
 




אוקי...
בגרויות (ציונים סופיים):
הסטוריה (חלק א') - 100
לשון - 100
פרויקט במחשבים - 100
מחשבים - 96
מתמטיקה 006(במועד ב', כי לא הספקנו את כל החומר למועד הראשון): 93 :(
כי קיבלתי 85 בבגרות עצמה וזה היה ממוצע עם 100 =]

המממ
הבצפר ממשממשממש מעייף O:
ופעמיים בשבוע שעות 0

והיא כיתה שלי :(
למרות שיומיים נהנתי שהיא לא =/
והיא השתנתה, לרעה...
מין פקאצה כזאת ><"


ואין לי מה לכתוב.
בי.
נכתב על ידי , 4/9/2007 16:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המשתקמת ב-9/9/2007 10:06
 



סוף החופש וכו'...


החופש נגמר?
כבר?
ממש מוזר.
באמת.
אבל זה היה חופש... בסדר שכזה...
עם המון אנשים שהכרתי ודיברתי איתם בלי הפסקה.

היום הוא חוזר =]
מחר בצפר וה"חברה" שוב התקשרה, לא עניתי.
מגיעה לה.
מחר גם התוצאות של הבגרויות, ואני ממש במתח.

הינה דבר נורא מוזר שקרה לי ביום חמישי:

בערך בשעה 1 וחצי התקשר אלי איזה בן כלשהו והשיחה הייתה כזאת:
הוא: "שלום זה הבית של *השם שלי* ?"
אני: "כן.. ומי אתה?"
הוא: "שלום ולהתראות"
ניתוק.

אחרי חצי שעה מישהו (קטן ממני בשנה) מפורום אחד שאני נמצאת בו אבל לא הכי פעילה הוסיף אותי למסנג'ר שלו ודיברנו קצת,
אחר כך הוא גילה הרבה דברים עלי - שם, שם משפחה, כתובת, מספר טלפונים ופלאפונים שיש בבית והתקשר Oם
זה היה ממש מוזר, אבל מה שעוד יותר מוזר הוא שדיברתי איתו שעתיים!!!
בטלפון שלי גם נגמרה הבטריה אחרי שעה וקצת ובפלאפון שלי כתוב שהשיחה הייתה 54 דקות!!!
ומה?
מאז אנחנו לא מדברים XD
וזה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מוזר Oם
ואני ממש חושדת שזה היה הוא שהתקשר אלי הכי בהתחלה.
ובכלל,
כל החודש הזה היה לדבר במסנג'ר ובפלאפון עם אנשים חדשים שהכרתי
וזה 8 אנשים!!!
ועם 4 מהם דיברתי מלאמלאמלא זמן גם בפלאפון.
ובכלל, החודש הזה היה הזוי ^^
מאוד^^

אז הממ
אין לי מה לספר,
בימים הקרובים יהיה עוד עדכון על הימים הראשונים בבית הספר והציונים בבגרויות


אז עד אז...
בהביי ^^





ואגב - 3 ימים ברצף רבתי עם אמא שלי :(
עם צעקות והכל :(
נכתב על ידי , 1/9/2007 13:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,561
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Im none in your life~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Im none in your life~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)