לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sweetpoison


And I wonder if you know it too I skywrite your name way up high In the sky

כינוי:  sweetpoison

בת: 35

ICQ: 302992445 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

זה כואב


מזמן כבר לא כתבתי....ועברו עלי המון דברים
בא לי לכתוב כול מה שעבר עלי הכול אך אני מתישבת ולא מצליחה למצוא את המילים...
כרגע אני פגועה...אתמול ניפרדנו אך זה לא כמו תמיד שרבים ואז חוזרים..הוא אמר לי שאני אקח את הדברים שלי בהקדם ולא אתקשר אליו יותר.
אני מבינה אותו הוא פגוע...אבל עד שהוא אמר לי את המילים האלה היום לא באמת בכיתי לא הרגשתי את הכאב...כרגע אני מיואשת. האם פעליתי לטובה? האם זה נכון מה שעשיתי אני מקווה שכן..
אני אוהבת אותך.. תזכור זאת!!!!





נכתב על ידי sweetpoison , 31/1/2008 13:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





521
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsweetpoison אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sweetpoison ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)