לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קליידוסקופ


מכתבים שכתבתי, ציטוטים, שירים, הגיגים. דברים שונים, שנכתבו לאנשים שונים, בזמנים שונים. לא לפי סדר מסויים. לפי הלב שלי.

כינוי: 

בת: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

בלילות הקיץ החמים...


אני יודעת שלא ממש עדכנתי לאחרונה, ועבר כבר איזה שבוע מאז הפעם האחרונה,

אבל אני פשוט לא מוצאת את הצורך בתוכי לכתוב על עצמי... לא יודעת למה.

החיים מתנהלים כסדרם, הכל טוב ונחמד, הזמן טס לי ובעוד שבועיים בדיוק זה כבר יהיה הערב שלפני הלימודים  J

זה מרגש ומשמח אותי כל כך, שקשה לי אפילו להסביר לכם עד כמה  J

 

חוץ מזה, בת דודה שלי מחו"ל הגיעה לארץ לבקר עם החברה שלה (והביאה לי מתנה כל כך מקסימה שזה לא ייאמן, ואין לי ספק שאף אחד אפילו לא יבין למה זה כל כך מקסים בעיני, לכן אני אחסוך מכם את הפירוט... זו רק אני וה-FETISHים הביזאריים שלי...), אז צפויים לי כמה ימים של טיולים בארץ.

לא משהו "קרבי", אלא יותר טיולים בסגנון של "הסבר פניך לתייר וקח אותו לשופינג בעיקר"  J

אז גם זה יהיה mui כיף

(אגב, אם למישהו יש המלצות על מקומות מגניבים שכדאי לקחת אליהם תיירות צעירות וחמודות, זה הזמן והמקום להמליץ.... חנויות, מועדונים, אזורי טיול וכיו"ב... יש לי כמה רעיונות, אך רעיונות חדשים יתקבלו בברכה)

 

א ב ל,

באמת שאין לי מה לספר מעבר לזה. איך אומרים אצלנו בצ'כונה?

לפעמים No news is good news  J

 

אז תרשו לי לעבור לכתוב על משהו אחר לגמרי....

סתם ככה, כי מתחשק לי,

וכי ההורמונים שלי משתוללים בלילות הקיץ החמים העוברים עלינו לטובה... (נו, מה חדש בזה?  J)

 


 

פקחתי את העיניים, ולרגע קצר לא ממש הבנתי איפה אני.

האויר עמד, חם ולח, והחדר היה אפלולי. ריח חריף של סקס עמד בחלל החדר.

בחנתי את החדר בעין חצי פקוחה חצי רדומה, וראיתי רק ארון קיר גדול מולי, והרבה בגדים פזורים על הרצפה, למרגלות המיטה. חדר זר.

ניסיתי להסתובב, אבל יד חזקה הטילה עלי את כל כובד משקלה.

 

הוא הרגיש את התזוזה שלי ומשך אותי אליו.

זקפה נצמדה לי לישבן, ופה חם נצמד לי לעורף, התחיל לפזר נשיקות קטנות לאורכו.

הוא מלמל משהו לא ברור, בקול נמוך, לחישה של בוקר, ונצמד אלי עוד יותר.

עצמתי עיניים והתמכרתי לתחושה של היד שלו מטיילת עלי, מציירת שבילים על העור החשוף שלי, לכל האורך. שלחתי לאחור את היד שלי, וליטפתי אותו בחזרה, ציירתי מעגלים קטנים של תשוקה על ירכו.

 

נזכרתי איך אתמול הפשטנו זה את זו בתאווה, במבטים טורפים.

הוא ממש טרף אותי במבטים שלו...

כאילו כל הרעב הזה נאגר אצלו יותר מדי זמן, ועכשיו הוא תיכף טורף אותי...

בהתחלה עוד הייתי נבוכה מזה במידה מסוימת. אבל אחרי כמה זמן זה שחרר בי משהו אחר...

משהו כמעט חייתי.

 

הבגדים עפו מאיתנו במהירות מטורפת,

השפתיים שלו היו בכל מקום, חמות, רכות, מתוקות כל כך, עם מרירות קלה של אלכוהול.

כמה שאני אוהבת את הטעם הזה...

אח"כ כבר נסחפתי.

אני לא בטוחה אפילו מה היה לפני מה, מתי הוא חדר לתוכי, מתי ליקקנו ומצצנו ונישקנו, מתי אני הייתי איפה. אני אפילו לא בטוחה כמה זמן זה נמשך.

הכל מתערבב לי בראש לקולאז' אחד גדול של פריימים מבולגנים...

 

גוף בתוך גוף,

הזענו יחד, בקצב שלנו, נשמנו יחד את החום התל אביבי, את הלחות שעטפה אותנו מכל עבר,

אני נזכרת עכשיו איך בשלב מסוים הוא הסתכל עלי, מכריח אותי להסתכל עליו בחזרה, במבט עמוק, בזמן שהוא מעלי, הפנים שלו קרובים לשלי, הידיים שלו נעולות על שלי, אצבעות משולבות יחד לצידי ראשי, והוא זז איתי, הולם בי. הולם אותי כל כך...

וכשגמרתי השפתיים שלו נסגרו על שלי, בלעו את כל האנחות שלי,

שפתיים על שפתיים, מחליפים אנחות, מעבירים אותן בינינו כמו איזו קוביית קרח סקסית....

 

הוא התחיל להפוך אותי אליו, בבוקר הזה שכאן ועכשיו,

ומחלום בהקיץ חזרתי למציאות כל כך דומה.

שוב השפתיים שלו היו עלי, בכל מקום, הלשון שלו חמה וחלקה, והאצבעות הארוכות שלו לחצו על כל הנקודות הרגישות. הידיים שלי טיילו לו על הגב, חצי מלטפות חצי שורטות בעדינות, והשפתיים שלי השאירו שובל של נשיקות-נשיכות על הצוואר שלו, ובמורד החזה.

נשמתי אותו לתוכי, את הריח החם שלו, שהתאים כל כך לחום הזה סביבנו, התמסרתי לאצבעות שלו שליטפו אותי במומחיות, באינטימיות, בזמן שהרגליים שלי נכרכו סביבו...

 

ונתתי לגל לשטוף אותי....

 

נכתב על ידי , 26/6/2006 01:05  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,851
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשסק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שסק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)