לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  מופרעת.

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

חיים.


 

הצבא הזה הורס לי את החיים לאט לאט.

אני שונאת את המפקד שלי, שהוא קצין כולה חודשיים ותופס מהתפקיד שלו תחת אחושרמוטה.

אני שונאת את הבסיס שלי שמלא בפרחות ובערסים.

אני שונאת את התפקיד שלי.

אין לי חיים כי אני חוזרת הביתה כל יום ב6 וחצי 7.. ואני שבוזה ובא לי לישון.

ובא לי סקס.

זהו.

נכתב על ידי מופרעת. , 9/10/2009 10:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למופרעת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מופרעת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)