לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Thin.



כינוי:  Diet Me

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008


אז המשקל בבית לא עובד. מבאס ממש.

לא נשקלתי איזה חודש.

השומר היום אמר לי שאני שמנה, ואני יודעת שזה היה בצחוק וסתם דבר שולי אבל זה ערער אותי לגמרי.

אני רוצה להישקל.

בנוסף לכל, אני במחזור וגם לא מרגישה טוב אז אני לא אוכלת המון..

הייתי מעדיפה לאכול מאשר להרגיש ככה.

אבל חוץ מההרגשה הפיזית, כל הדברים האחרים שקורים בחיים שלי נפלאים. טוב לי ממש.

 

יהיה בסדר.

אני רוצה להישקל!

נכתב על ידי Diet Me , 25/11/2008 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





149
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDiet Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Diet Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)