לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


יומן עלי, על הילדים... שיהיה לי מה לזכור. באמת שאין פה דברים מעניינים.. ההתחבטויות הרגילות בגידול הילדים...

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2016

ווואו


לא כתבתי כאן נצח. 

ואין יום שלא עובר שאני אומרת לעצמי שאני צריכה למצוא איזה חצי שעה פנויה ופשוט לעשות את זה. 

 

אז שני בת חמש ושלושה חודשים. בגן חובה. 

נדב בן כמעט שלוש. בגן ריקי. 

הגן של נדב (גן אנג'לה) נסגר בפתאומיות ומצאנו את עצמנו בסאגה ענקית מחפשים אחרי גן ב 1.9. לאחר הרבה התלבטויות רשמנו אותו לגן ריקי. 

הוא ממש מרוצה בגן. 

עד לא מזמן היה לנדב קטע, שאם הייתי אומרת לו "נדב, אני אוהבת אותך"

הוא היה עונה:  "את חברה שלי?"

הייתי עונה שכן, אני חברה שלו

והוא היה עונה: "אמא לא לצעוק אוקיי? דברי חלש".

 

אבל זה עבר ועכשיו כשאני אומרת לו שאני אוהבת אותו הוא פשוט מגיב בישששש!!!!

 

הוא כזה חמוד ומתוק ומלא שמחת חיים. הוא מאוד ממושמע ועדין. 

שני מאוד מתרגשת לקראת המעבר לכיתה א' ולא מפסיקה לדבר על זה. 

 

היא ביקשה ממני להוציא אותה יום אחד ממש ממש מוקדם מהגן (בשתיים) ולעשות איתה יום כיף. אז ביום ראשון הבא אני מתכננת לעשות לה את זה.  היא ממש מתרגשת. (גם אני!). 

נכתב על ידי mavi , 15/2/2016 17:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  mavi

בת: 50




19,639

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmavi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mavi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)