לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gathering empty pieces cannot raise from the dead


תיכוניסט משועמם לשעבר, וכיום לוחם במערכת לא מתפקדת הנקראת צה"ל. שביזות יום א', תסכולים, ירי בm16, נהיגות בטנק, וכל השאר שעובר עלי בצבא הזה

Avatarכינוי: 

בן: 35

ICQ: 242964250 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

על השמירות ועל המטבחים נגיד תודה למרץ 08 צעירים!


סיפרתי שלפני כחצי שנה הגעתי לפלוגה מבצעית - ונוס אימפריה של גדוד 74. מאז עברתי הרבה, החל מאימון אביב שהיה נעים מאוד, עזה שהיה חם מאוד (לדפוק פינים ב40 מעלות בשמש הקופחת זה לא הכי כיף בעולם...), קו שקד שהיה מעצבן מאוד, למרות כל הקטעים המצחיקים שקצרה היריעה מלתאר בחלק זה של הפוסט, הקבלה של נוב' 07 לפלוגה (צעירים חארות!) ואימון חורף ברמת הגולן, אנחנו עכשיו עומדים לקבל לשורותינו את מרץ 08 (כמו השיר בפלוגה - על השמירות ועל המטבחים נגיד תודה, למרץ 08 צעירים!).
הסיבה שלא עדכנתי הרבה היא כי חטפתי הרבה שבתות וריתוקים, לרוב בגלל שבירות שמירה, ופעם אחת בגלל מכות עם צעיר חרא. סיבה אחר היא כי את כל הזמן הפנוי שלי בסופי שבוע, העדפתי לבלות עם חברה שלי ועם שאר החבר'ה שלי. אז כן, הזנחתי קשות את הבלוג, אבל זה לא ביג פאקינ דיל.
עכשיו, כשאני עומד להפסיק לטחון צעירות, אני יכול להסתכל אחורה ולהגיד "ברוך שפטרנו! נשבר הזין!" למרות שהיה כיף, והיה צחוקים, אבל אין דבר יותר משביז מאשר להמשיך את היום בשעתיים ממה שיעד לך הגורל (או במקרה זה, החנת"ק), במיוחד אם זה עם ווסט ובעמידה אינסופית. אבל זהו, עוד שניה וחצי זה נגמר. פליטי פלוגות ההכשרה יגיעו לפלוגות המבצעיות, יקָלטו אצלינו, ויקְלטו כמה שזה משביז שרק חצי פלוגה טוחנת צעירות.
קו שקד היה תחינה אחושרמוטה. בין המשימות שעשינו היה מחסום 12 וחצי שעות ביום (כולל שעתיים מנוחה באמצע), סיורים של שמונה שעות כל אחד, שמירות בכל זמן שאפשר, מטבחים עם טבחים שכל הזמן מקללים ומתייחסים לתורנים כמו חרא ועוד כל מיני שקרים כמו לנקות את הקירות. אז מה אם סתמתי במטבח תעלת ביוב אחת, ביג פאקינ דיל! ניקינו את זה, והמים המשיכו לזרום. אני עדיין שומע את קריאות ה"סתום בלאט" של אלכס הזה, את העצבים בקולו של יוסי הצעיר חרא הזה. כולה מרץ 08 וכבר תופס תחת. שזה נראה לי סימן לצעירים חארות מאוד, שהם תופסים תחת. זה ממש מעצבן. שיטחנו ויסתמו ת'פה הצעיר שלהם.
היה צחוקים בקו שקד. לא קשה כשיש מחסום, כמה סיורים ועמדה מבודדת. הערבים במחסום היו שוקיסטים, או לפחות העמידו פנים שהם לא מבינים מה אנחנו רוצים מהם, הילדים היו טיפשים עד לתחילת שנת הלימודים (בזמן לימודים מותר להם לעבור חופשי בשביל בתי הספר שלהם, בזמן חופשות, ע"פ הנהלים הנוקשים של המחסום), הכבשים היו מפלצתיות, ואפילו העברנו T55 אחד.
המ"מ שלי יצא הרבה פעמים שוקיסט, אז צחקתי עליו. אוג' 05, ואני קורא לו צעיר ושוקיסט.בשיחת סיכום קו יצאתי עליו ועל המפקדים שלו (אלה ששייכים לו, לא אלה שמפקדים עליו, אבל גם עליהם היה לי מה להגיד). אבל אני בטוח שהם רק ילמדו מזה, הוא ראה שהיה לי הרבה מאוד לקחים אליו שאפשר לעבוד איתם.
אבל עכשיו נגמר הקו, והגענו חזרה לטנקים, ואיתם עבודה על הטנקים, ואימון בטנקים, וטנקים וטנקים וטנקים. אני יודע שזה ממש לא נראה ככה, אבל באמת שאני מעדיף עבודה על הטנקים מאשר לחזור לקו שקד, או לכל קו חי"ר אחר... העדפתי להיות בעזה. היה שם הרבה יותר נחמד מאשר בשקד. היה הרבה יותר אקשן. מהתא נהג לא רואים כמעט כלום, אבל בכל זאת. התגעגעתי לעבודות בטנקים. טפ"שים, טל"תים, ועוד כל מיני ראשי תיבות שלא אומרים כלום.
המחלקה שלי הורכבה מהרבה מאוד צעירים, אפילו בצוות הוותיק במחלקה היה הרבה מאוד צעירים, וחנת"ק אחד. אבל כולם אחלה גברים. מת עליהם אחד אחד!
(ד"א, חנת"ק זה הבנאדם שמארגן את הרשימות שמירה וחלוקת הצעירים לעבודות. לפעמים בגלל מחסור בצעירים אז הם עזרו גם)
בראש השנה המ"פ שלח למשפחות לוחמי הפלוגה כרטיס שנה טובה מושקע. רק חבל ששלנו נהרס בגשם ובקושי מבינים ממנו משהו.
גם במסדר יציאה מנהול חג אחרי ראש השנה, בגלל שלא היה צעירים והיה צריך לשטוף את כל הפלוגה, אז כולם, כולל סגל המפקדים וכולל המ"פ עזרו לקרצף ולנקות את הפלוגה. אפילו הוותיקים שנחשבים עציצים (כלומר חבר'ה שגם אם ישלמו להם לא יעבדו) עזרו לנקות את הפלוגה. ובגלל מחסור במגבים אז יצא שאני והצעיר השני כמעט ולא ניקינו.

בלי קשר יצא לי עכשיו לראות את הסטטיסטיקות שלי. מסתבר שגם בלי לעדכן אני עדיין מושך מבקר. אחד. זה בטח אותו אדם שבא לבקר, לראות אם אני מעדכן. אז תודה לך על ההתעניינות, אבל אם כבר אני מעדכן, אז זה רק בסופי שבוע. וגם זה רק לעיתים נדירות.
אז מסתבר שאת הרבה אנשים מעניין הספר משולחן הניתוחים הסיפרותיים, וגם מסתבר שיש בבלוג שלי סרטוני פורנו, וכנראה שגם ביוטוב יש פורנו, אחרת קשה לי להאמין למה אנשים מחפשים את זה דווקא שם. אתם יודעים שליז ווישס היא קרובת משפחה שלי? גם אני לא, כי אין שום סיבה אחרת למה שאנשים יחפשו אותה דווקא בבלוג שלי. וכנראה שהבלוג שלי הוא המקום שבו מקבלים תשובות לשאלות על ישרא, כי מישהו לא מצליח להוסיף סרטון, ומאמין שכאן הוא ימצא תשובה. שיהיה לך בהצלחה עם זה, אבל לא כאן.
הנה משהו מקורי - כנראה שמישהו ממש לא אוהב פטישים כמו לסביות, פריקיות, או סקס, אז הוא חיפש פורנו משעמם.אני לא מפיק פורנו, אני בטח שלא מפרסם אותו כאן, ואם כן, אז הפורנו שלי לא היה משעמם בכלל. אני בכלל נעלב אישית מזה שמצאו בכלל משהו בפורנו משעמם.
אני לא כותב תוכנות לפיענוח צפנים, גם לא למדתי במגמת מחול בקציר, ושוב, לא במאי פורנו, רק מכור לזה.
חודש מאי כנראה היה החודש הכי מעניין בבלוג, עם לא פחות מ78 כניסות בחודש. אני רוצה להגיד "מעליב", אבל זה אפילו לא מסוגל לגעת בקצה של התחושה שלי עכשיו. אולי משפיל. טוב, אבל בקטנה.
כל הזין...
ביום שני הקרוב אני ומיכל נחגוג ביחד שנה ושבעה חודשים של אהבה ללא גבולות. היו לנו הרבה מאוד בעיות וויכוחים וצרות (ואפילו פרידה של שבוע, אבל זה רק אמר שדיברנו הרבה פחות בפלאפון), אבל אני בכל זאת אוהב אותך וחושב ומאמין שאת הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, גם אם לפעמים אני לא מסוגל להתמודד איתך. זה המחיר שלך, והאהבה שלך שווה את זה.
לי ולמיכל היה מאוד קשה כל התקופה שחטפתי שבתות (כשהאחרונה שבהם הייתה לפני כשבועיים). למרות התקופות הארוכות האלה שלא הייתי בבית, עדיין היא חיכתה לי, וציפתה לבואי. לפעמים אפילו באה לבקר אותי (עם ההורים שלי, אבל בכל זאת). אני מקווה שעכשיו, בוותיקות שלי, עם תנאים יותר טובים, אנחנו נוכל לפתוח דף חדש, ולקוות שיהיה טוב יותר.
נכתב על ידי , 25/10/2008 10:22   בקטגוריות התחלות חדשות, אהבה ויחסים, צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של da Hui ב-8/6/2011 04:42



14,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לda Hui אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על da Hui ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)