לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"..I just want to say "



כינוי:  חנצצ'ה (:

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

כמה שאפשר בחודש.


לפני חודש כתבתי כמה שאתה חסר לי..

פתאום, אתה כבר לא כ''כ חסר,

אני לא מאמינה שהייתי כ''כ פאטתית ורדפתי אחריך.... שאלתי כל הזמן, הכל טוב? מה איתך? התעניינתי בחברה החדשה, בבגריות.. בחיים בכללי.. חחחח מי שיקרא יחשוב שאתה איזה חבר או משו.. אבל אתה כלום, אתה שום דבר, אתה אפס.

לא מגיע לך שאני אתעצצצבן בכלל בגללך,

אבל מה לעשות.. אני זה לא אתה.. ולי יש רגשות.. איפה שהו... אז במקום ללכת ככה מאחורי הגב יכולת לבוא ולהגיד לי בפנים מה קרה ומה היה.. אבל במקום לבוא ולדבר, הלכת [שוב] כמו איזה אפס ועשית את כל זה..

5 חודשים אתה צועק ורב איתי על דברים שאתה עושה..

 

אין לך בושה בפנים.. באמת שאין... ועלייך? מתקוה שלי , אני אפילו לא אתחיל לדבר.

 

 

*העררה:

פוסט זה נכתב כדי להוציא עצבים. כמו הקודם, רק שפה המצב קצת שונה.

 

יום טוב ובהצלחה בבגרויות . (:

 

וענברולי אהובה שלי, את קוראת פה לפעמים, אז גם פה, אאחל לך את כל הטוב שבעולם.. אוהבת אותך יפפה שלי 3> ממזלטוב 3>

נכתב על ידי חנצצ'ה (: , 30/5/2009 04:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,254

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנצצ'ה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנצצ'ה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)