לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


you're the closest to heaven that i'll ever be

כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

summer time


היי לכם =]

תכננתי פרישה זמנית מהבלוג,אני צריכה קצת מנוחה...אבל החלטתי לעדכן לפני...

המצב היה די משוגע בחודשיים האחרונים..בעיקר המון לחץ,המון ארועים..הייתי קצת חולה[קרוב לשבועיים]...ועכשיו אני מנסה לאכול את כל מה שהורדתי :P

ב3.7 חגגתי 17 קיצים על פני האדמה...

אנשים נחמדים באו לבקר,הכינו לי אלבום ממש יפה[תודה לכם =] ]...ובנוסף אני רוצה שתכירו את הבייבי שלי ושל דני

 

תכירו את ג'פרסון-השם פשוט היה רשום לו על המצח!

והתופעות לוואי שקיבלתי בעקבות ג'פרסון-סטנד[שיהייה לו מקום נוח לישון בו]

ומפרט עם הראשי תיבות שלי עליו-שלא יקרה לו מה שקרה למרקו...

 

ביום שישי 11.7 סיימתי כתה יא'    שזה דבר משמח ומפחיד בו זמנית...

התעודה שלי נחמדה...חוץ ממתמטיקה..אבל היום יש לי הזדמנות נוספת להציל את הציון שלי[מועד ב' בעוד שעתיים ]

ולמי שממש משעמם:

 

הסטוריה:78

לשון:80

מתמטיקה[4 יח']: 36

חנ"ג: 70

תנך: 95

ספרות: 90

ספרות מוגבר: 86

פסיכולוגיה, סוציולוגיה:65

תעבורה:80

אנגלית [5 יח'] :90

 

ממוצע כללי:77

 

בנוסף לחופש המאד קצר שלנו אנחנו גם עמוסים בעבודות למיניהם לקיץ...

בעוד שבועיים[27.7] סופסוף קיבוץ...הולך להיות כיף

 

ד"א דני ואני עומדים לאמץ לנו עוד בייבי קטן למשפחה..תוכלו לנחש מה?.

 

אני לא יודעת מתי אני אחזור לכתוב כאן...אולי אחרי הקיבוץ...אולי בתחילת הלימודים...אני פשוט צריכה לנקות קצת את הראש,לנוח מהכל,להבין כמה דברים...ולקוות שכשאני אחזור ישארו לי קוראים[כן כל ה2 שקוראים כאן...]

 

חופש נעים לכולם...תנצלו אותו...

אולגתית!3>

נכתב על ידי , 14/7/2008 09:22  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סמשד ב-7/2/2009 20:52
 



sweet 17


מחר יומולדת,מחר יומולדת מחר יומולדת..ליי!

*זיקוקי דינור* *בלונים* *פרות קדושות*

 

אני לא באמת כ"כ מתלהבת מזה שיש לי יומלדת מחר..17 פשוט נראה גיל מגניב...

 

אז מה נשמע?..אצלי אין חדש...הכל כרגיל...טובעת בבגרויות...

בהסטוריה הגישו אותי על 78 והלך האמת די טוב בבגרות...

נשארה רק הבגרות בלשון,מועדי ב',ולעשות את שאלון 001 במתמטיקה[זה סוג של ביטוח למקרה שאני אכשל ב4 יח'...רק חבל שהם נזכרו להציע לי את זה בסוף כתה יא']...

 

זה פוסט קצר ולא חופר במיוחד[למרות שלי יש את הכשרון לחפור גם ב-3 שורות] ובעיקר לא מעניין בכלל...

 

.נקודה למחשבה: אם בהודו הפרות הן קדושות, זה אומר שאין להם שם סניפי מקדונלדס/בורגראנץ'/בורגרקינג?

 

המשך יום נעים לכם חייזרים חביבים ותזכרו:

Smile and the world will smile with you. Laugh and they'll all think you're on drugs

 

אולגתית!3>

נכתב על ידי , 2/7/2008 10:32  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של !Hello Alex ב-10/7/2008 00:38
 





9,334
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולגתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולגתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)