לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

בלי קול, בעצם עם קצת (עוד 53 לכניסה ה-100,000 !)


ביום חמישי היה לי חם, מה שאמור להסביר את זה שביום שישי הסתובבתי בקור בחולצה קצרה ובראשון הגרון כבר כאב והתחלתי להצטרד - אתמול כבר היה לי קול שנעלם מדי פעם וכזה שאפשר להתקשר לעבוד על אנשים איתו :)

נראה לי שהיום כבר קצת יותר טוב (וזה לא ששתקתי אתמול בטעות), אבל עד שאני לא פותחת את הפה אני לא יכולה להיות בטוחה איזה צליל יצא ממנו.
גם אתמול תכננתי לי יום עמוס נסיעות לא הגיוניות, אחרתי לכל מקום ועייפתי את עצמי, את אמילי וכל מי שנסע איתי. לקחתי אותה איתי ללימודים להשווצה, סיימנו עוד פרק אז היה סוג של מסיבה (בשבוע שעבר היה מבחן).

היה חמוד כשהיא קראה למבנה שבו אני לומדת "בית של דודים", הגיוני כשחושבים על זה, עוד אין לה מילה למבני ציבור מבחינתה זה בית, בית גדול, עם הרבה חדרים ואנשים אז כנראה שזה באמת בית של דודים :)

חיפשתי ומצאתי תמונה של Mute קודם, אבל עכשיו אני לא מוצאת אותה במחשב...
ועצה ידידותית, אל תחפשו No Mouth תמונות קריפיות ביותר (נכון שחלקכם מחפש כבר עכשיו?)

אני יוצאת לעבודה, אני אשמח אם תעשו צילומי מסך של הקאונטר שמחליף קידומת (מי היה מאמין) ותחסכו לי עבודת פוטושופ P:
נכתב על ידי , 20/1/2009 07:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-20/1/2009 18:25



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)