לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

לא בדיוק אבל בערך


קודם כל תודה לכולם על התגובות לפוסט הקודם, אני אתארגן עם אוכל, לא כמו שצריך, אבל לפחות יותר טוב מעכשיו.



בשבוע שעבר סבאל'ה נתן לאמילי פיתה, היא אכלה ממנה כמה ביסים בהנאה מרובה ואז ירקה אותה החוצה ואמרה לו בטון מאשים "אתה נתת לי רעל!"
הוא היה קצת בשוק (קצת, כי עדיין מדובר בבת שלנו) ואז היא הראתה לו על היד שלה, טחינה (או חומוס, אל תפריעו) והצביעה "רעל"...

ברור שהיא לא מבינה עד הסוף כמה סופני הרעל, לדעתי המילה הגיעה מן הסתם מהתפוח המורעל שהמלכה נותנת לשלגיה, אבל קשה לדעת איתה.

בכלל המילה רעל בשימוש יומיומי כאן, אמילי אכלה צימוק מצופה בשוקולד וציפתה שיהיה רק שוקולד אז החזירה לנו אותו "בזה יש רעל"
אז כרגע כאן רעל, זה מה שנמצא באוכל אבל כדאי שלא יהיה בו.
לידיעתכם.

[אגב, אני שמעתי את הסיפור מאבאל'ה ששמע מסבאל'ה אז יכול להיות שכמו בטלפון שבור הפרטים בכלל שונים לחלוטין]



שני פוסטים ביום, אני במקומכם הייתי דואגת.
ישרא ממש ממש השתפר, נתן לי לפרסם בפעם הראשונה ואפילו לערוך, יפה.




נכתב על ידי , 12/5/2009 15:23   בקטגוריות טיפת חלב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Black Widow ב-18/5/2009 17:21



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)