לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

זה היה מפחיד


כן, מפחיד, לא מחפיד. אני די מזועזע.
לאמילי יש כל מיני מילים שלה שאנחנו אוהבים, אחת האהובות עלי היא המילה מחפיד ("הזאבים של החיה מחפידים אותי"). היא גם מתנסה בכל רעיון הפחד ומכריזה שהיא מחפדת מכל מיני דברים, בין אם הם באמת מחפידים ובין אם הם לא (תלוי מי אתם למעשה).
לפני מספר ימים היא קראה בקול רם שהיא מפחדת. ואנחנו רצנו אליה.
לא כי היא אמרה שהיא מפחדת, אלא בגלל שהיא אמרה מפחדת.
אתם מבינים? היא כבר לא מחפדת וזה היה מדאיג.
אז דברנו איתה ושאלו אותה מה מחפיד אותה ואז היא התעשתה.
אבל לא לגמרי.
עכשיו התואר הוא מפחיד והפועל הוא מחפדת.
אני לא בטוח שאני לגמרי מקבל את הפשרה הזו, אבל אני אחיה איתה בינתיים.
נכתב על ידי , 15/3/2010 19:42   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)