לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

דיינו - יום קראפי.


דיינו

אילו הייתי מכוונת את השעון יום קודם
ולא מתעוררת מאוחר במקרה כי הקטנה התעוררה
דיינו

אילו הייתי מתעוררת בזמן
ולא הייתי לחוצה לצאת כבר ולא מוצאת את הברכייה לברך הכואבת
דיינו

אילו היינו מכבים את המנורה הקטנה ברכב של אבאל'ה
ולא היה נגמר לו המצבר
דיינו

אילו הייתי חושבת על להחזיר את המפתח שלו הביתה כשחזרתי לקחת את המפתח לרכב שלי
ולא לוקחת את המפתח שלו איתי
דיינו

אילו הייתי מצליחה לעצור בצד כשהרכב שלי התחיל לצפצף והמנורה נדלקה
ולא ממשיכה עד לאיזור שבו חשבתי שאפשר לעצור
דיינו

אילו היינו מוסיפים מים בזמן
ולא היה הולך המנוע ועולה הון לתקן
דיינו

אילו לא הייתי צריכה לחכות שעות לגרר במקום מפחיד על איילון
ולא הייתי צריכה לראות איך לעזאזאל אני חוזרת הביתה מהעבודה הרחוקה מהבית שלי
דיינו

אילו הייתי מטעינה את הנייד
ולא הייתה נגמרת לי הסוללה (שוב)
דיינו

אילו היינו הולכים לראות דירה להשכרה
ולא מגלים שהדירה מתפרקת והבעלים שלה לא מישהו שאנחנו רוצים לחתום על שום דבר שלו
דיינו

אילו לא הייתי יוצאת מהמיטה בבוקר היה יותר טוב
דיי דיינו דיי דיינו דיי דיינו דיינו דיינו דיינו.

מיצינו לגמרי את עניין הנאחס.


נכתב על ידי , 1/4/2010 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)