לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אוגוסט


הי אנשים
הופתעתי לגלות שביולי פרסמתי רק שני פוסטים :O כרגיל יש לי מה לספר, עד שאני מגיעה למחשב דעתי כבר מוסחת ואני עוברת למשהו אחר...

דברים שאני כן זוכרת שרציתי לעדכן - לאבאל'ה היה יומולדת השבוע :) אמילי עזרה לי לסדר את הנרות על העוגה ושיתפה אותי בתוכנית שלה לצעוק לו "חג שמח" (עם ידיים לצדדים) לי היומולדת שלי היה לפני כמעט חודש :)
הקייטנה הסתיימה וחזרנו לנוהל תימרון בין אבאל'ה, אני, אמא שלי ו... נראה איך נסתדר עד שיתחיל הגן.

אני מנסה לעבוד כמה שיותר, נלחמת באומץ במינוס אבל גם הוא מצידו משיב מלחמה. זה לא יאמן כמה הוצאות יש :/
***
מנסה בכוח להזכר בדברים חמודים שאמילי אמרה ורציתי לכתוב כאן:
היא לקחה יוגורט מהמקרר, טעמה אותו ואמרה לי "אמא אני חושבת שזה בריא" טעמתי ואכן זה היה מקולקל (התירוץ הרשמי למחדל הוא שהמקרר לא במיטבו).
מעניין ההקשר שלה בין בריא ללא טעים.
***
אמילי הודיעה לאבאל'ה שהיא לוקחת לו שני בלונים, של מיקי ומיני מהמון הבלונים שקיבל - "נכון שאתה לא אוהב בלונים עם עיניים"... "כי שני אלה שלי".
לפחות היא הודיעה.
***
אנשים שבאו אלינו הביתה (קשור לעבודה שלי) הביאו לאמילי חבילת שוקולד, לפני שטעמה הודיעה להם שאם זה לא טעים היא לא תאכל. אחרי שטעמה אמרה שזה לא טעים, הם ניסו להציע לה לשמור את זה לאחר כך והיא אמרה להם שגם אחר זה יהיה לא טעים...
***
אמילי אומרת לנו עכשיו הרבה "מה אתה חושב לך" אנחנו חושבים שזה הגיע מהקייטנה.

אוף, היו דברים שרציתי לכתוב אבל אני לא מצליחה לשחזר, לא נורא, צריך להתחיל מאיפשהו.

נכתב על ידי , 4/8/2010 17:23   בקטגוריות עדכונימים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)