לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

ספטמבר. תלונות. שינה.


אם תשאלו אותי מה שלומי, רוב הסיכויים שאענה "בסדר" כזה. אבל שלומי בשנים האחרונות, מקיף כל מיני סוגים אחרים של רגשות זה בעיקר "עייפה".
אני פשוט עייפה. אבאל'ה חושב שהעייפות שלי נובעת מחוסרים, עשיתי בדיקות דם לפני כמה זמן אבל הייתי עייפה מדי לעשות פולואו-אפ ולראות מה התוצאות.
העייפות גומרת אותי, בגלל העייפות אני מפספסת דברים, אני לא עושה דברים שאני רוצה לעשות, אני לא עושה דברים כמו שצריך ואחר כך זה מתנקם בי (וגוזל שעות שינה!).
חשבתי שהעייפות זה מלהתיש את עצמי בנסיעות, אז עכשיו אני נוסעת הרבה פחות שזה שיפור מדהים באיכות החיים שלי. אבל אני עדיין - עייפה.
לדעתי העייפות נובעת מזה שאני פשוט מאוד לא ישנה מספיק. אמילי הולכת לישון מאוד מאוחר. בד"כ אחרי חצות פלוס פלוס וכבר כמה ימים שאני פשוט לא מצליחה להחזיק מעמד ערה איתם, מתעלפת וקמה מוקדם בבוקר.
אבאל'ה טוען בתוקף שזה ששניהם ישנים עד מאוחר בבוקר לא קשור לשעה שבה תלך לישון בלילה. אני חושבת שזה מאוד קשור. היום היא מתחילה גן חדש (אולי אבאל'ה יספר לכם עליו, אולי לא), שחשוב לה להגיד לכולם ששם יש ילדים בגיל שלה, בניגוד לקייטנה שבה היו ילדים גדולים ממנה שקראו לה קטנה (מפלצות קטנות). בכל אופן, חזרה לנושא החם אצלי, שינה - עכשיו עם הגן היא תאלץ לקום כל בוקר מוקדם, ולדעתי גם סופסוף תלך לישון מוקדם ואז גם אני אוכל לישון יותר (ואבאל'ה יאלץ לאכול כובע).
עוד משהו שפוגע מאוד בשינה שלי, זה שאני לוקחת דברים ללב, אם אני מתרגשת לקראת פגישה, או אמורה לעשות משהו חשוב למחרת אז לוקח לי זמן להרדם למרות העייפות הגדולה והשינה שלי משובשת.
והכי גרוע זה טלאי השינה, במצבי העייף אני קופצת על זמן שינה גנוב שמישהו מפנה לי, עד שאני נרדמת כבר צריך להתעורר, יש רעשים בחוץ והשינה בידיעה שאני אמורה להתעורר עוד מעט בשילוב חשש שאולי השעון לא יעיר אותי מה שמביא לשינה דרוכה שלא שווה הרבה.
מסך העייפות התמידי הזה מפריע לי להנות מדברים :/

אני לא רוצה ללכת לישון מוקדם ולקום מוקדם. אני רוצה ללכת לישון מאוחר, כמו שמבוגרים עושים (לא?) ולקום מאוחר, מיקיצה טבעיייייית (וזה שבע"ח מעירים אותי לא עושה את זה טבעי!) להתמתח בבוקר שבעה משינה, להסתובב לצד שני ולישון *עוד*.

זהו תלונות להיום - הסתגלות מהירה לכולם

הברקה שלי מהבוקר:
ברוסיה סובייטית גן מסתגל לאתה.




נכתב על ידי , 1/9/2010 10:24   בקטגוריות אז מה קשה לי?, גן !, תלונות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-5/9/2010 23:30



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)