לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

אוקטובר


איכשהו אני לא מצליחה להגיע לבלוג, ועד שאני כבר כאן אני מרגישה שמה שרציתי לא מספיק חשוב כדי לשבור את שגרת השתיקה - אז שלא יהיה מספיק חשוב :)

 

בשבוע שעבר אמילי היתה אמא שבת בשישי :) ובחמישי נבחרה להיות "כוכבה" השבוע על ידי ילדי הצהרון כ-ב-ו-ד :]

 

בגן (עיריה אהההה) של אמילי יש להם סימוני ידיים

להצביע עם בוהן (כמו ברוגז או עצירת חללית לטרמפ בגלקסיה) - רוצה לשתות

הצבעה עם שתי אצבעות (peace או ניצחון) - צריכ/ה פיפי

 

לפני כמה שבועות היינו בערב עם אמילי במסיבת יומולדת של חברה, אמילי מן הסתם היתה הילדה היחידה והיא אמרה לי "אני חושבת שאני הכי צעירה כאן" (מה-את-אומרת!) השתדלתי לא להחנק והסכמתי איתה.

 

ערוץ ג'וניור נחמד ביותר ומקרין המון סדרות שאנחנו ראינו

נילס הולגרסון (סופסופ ראיתי את הפרק הראשון!)

האחים טוב טוב הגמד ודן דין השופט

חוש חש הבלש (מוקרן כרגע)

אסופית (קראתי את הספרים)

שאלתיאל קוואק (לא לילדים)

היי בימבה

פינוקיו (מחפיד ביותר)

פיטר פן (את הסדרה הזו דווקא לא הכרתי)

 

אני זזה מהמחשב.

 

:O

הייתי בטוחה שלחצתי על פרסם אתמול... מסתבר שלא.





היום יומולדת ארבע לאמילי!!!

וואו.

נכתב על ידי , 20/10/2010 13:06   בקטגוריות מזל טוב !!!  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר דמע ב-25/10/2010 11:34



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)