לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מה קורה :)


היי


 


כל הרשתות החברתיות מסביב מסיחות את דעתי כשאני בדרך ללעדכן כאן... (התירוץ הרשמי).


 


אנחנו בסדר גמור, ביום שישי שעבר היה לי יומולדת, מדי שנה המסיבה היא טיזר לאיזה חברים מוצלחים ומעניינים יש לנו וכמה מעט מדי אנחנו פוגשים אותם. 

אתמול נחטפתי על ידי חברות טובות לראות את ההארי פוטר החדש היה כיף. (הסרט אגב, 7.6 בסולם שלי).



אבאל'ה דאג לי לעוגת יומולדת שווה ביותר ואמילי (גם אני, לא לדאוג) חיסלה את הדמויות שהיו עליה במהלך השבוע: 
"אמא, אפשר לאכול את הראש של אבא?"


 


אמילי בסדר גמור, היא עכשיו בקיטנה עם הגננות של הצהרון, בדיוק באותו המקום של הגן ועם הרבה מהילדים המוכרים אז המעבר היה חלק והיא אפילו פגשה חברה חדשה, כיף לראות אותן משחקות יחד (לפעמים אצלנו, לפעמים אצלה) :)


 


אם כבר מדברים על (השימוש ב"אפרופו" כבר הוצא מחוץ לחוק, נכון?) חברה חדשה...


אמילי מאשימה בהתמדה את "חברה שלה רוח רפאים" בכל מיני דברים שקורים בבית, היא שפכה את החלב של הקורנפלקס וכו'


לפני כמה ימים אבאל'ה נכנס לחדר שלה וראה אותה מציירת במקום שאנחנו מעדיפים שלא (הקבועים כאן כבר יודעים שיש מקומות שמותר),
שאל אותה "מה את עושה?"
היא ענתה מיד "זאת לא אני, זאת חברה שלי רוחות רפאים" 


אבאל'ה המשיך בהצגת הראיות "את מחזיקה את הצבע ביד!"


והיא ענתה מיד "לקחתי לה!"


 


מבריק. 


 


:]


 


(פסססטטט... אבאל'ה, תקן אותי אם לא דייקתי...)

נכתב על ידי , 15/7/2011 19:45   בקטגוריות איך אנחנו עושים דברים, אין לנו סיכוי..., אל תספרו לקדמן, את מי זה בכלל מעניין, מוטב שנכנע כבר מעכשיו..., מילים, מילים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב ב-17/7/2011 20:56



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)