לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

היא מכריחה אותי לסדר! (תמונות)


היא, הקטנה שבבטן (ליה) מכריחה אותי לסדר, ולנקות!


דברים שפעם לא ראיתי ולא הפריעו לי, עכשיו משגעים אותי. אפילו כשישבתי עם אבאל'ה במסעדה הציק לי כשמלצרית הניחה את הפלפל במדף היינות, מה אכפת לה שזה לא במקום. אוף זה כל כך לא אני (אז מה אם זה נוח עכשיו כשאני יודעת איפה נמצא מה שאני רוצה ללבוש).
I'm not the boss of me


היום הרודנית הקטנה שבפנים אילצה אותי לשטוף את הבית. כואב לי הכל.


:/


בתמונות הארון שלי לפני ואחרי, הכל ממוין - חורף, קיץ, שמלות, חולצות, ארוך, קצר וגם פינה בארון שנקראת "אופטימי" לבגדים שאני מקוה שעוד יחזרו לעלות מתישהו... המון בגדים נמסרו לנעמת או משהו (אמא, הבטחת לנו בגד לשבת).


 


מבחינת עדכונים שוטפים -
אמילי כבר לא מקיאה זה אכן היה משהו של יום אחד. אני מקבלת את עירוי הברזל השבועי (יום יבוא ויהיה על זה פוסט) ופעם בשבועיים מעקב הריון.


 





נכתב על ידי , 5/8/2012 18:53   בקטגוריות בהריון, שינויים, תמונות, תראו מה עשיתי, אין לנו סיכוי...  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)