לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

עדכונצ'יק...


רוב הזמן אני עם איווה ואחה"צ עם שתיהן, פעמיים בשבוע אני מצליחה להגיע לעבודה (אמא שלי ואבאל'ה מחליפים אותי בבית).


אבל כמעט כל הדברים שאני צריכה או רוצה לעשות נאלצים לחכות :/


 


אין לי כאן מספיק ידיים לכתוב על התמונה, אז מעל המים זה הדברים החשובים והדחופים שאני מצליחה לעשות וכל השאר נשארים ברשימות.


וחבל כי דווקא יש המון דברים שהייתי רוצה לעשות והרבה פוסטים שרציתי לכתוב.


יצא לי פוסט מתוסכל עד מאוד, אבל חשוב לי להבהיר אני אוהבת את איווה המון, היא מדהימה ורוב הזמן כיף לי להיות איתה, אבל זה אומר שאני ב-pause.




נכתב על ידי , 30/12/2012 10:51   בקטגוריות תלונות, עדכונימים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)