לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

תיסכוליישן תלונות


יום ארוווווווווווווך


 


שהתחיל בלקום מאוחר מדי ולהוציא את אמילי מהמיטה אל ההסעה תוך פחות מעשר דקות כולל להכין סנדוויץ.


ולעבודה


והלחזיר את אמא שלי הביתה (כי היא אפשרה לי בכלל עבודה)


ועוד נסיעת עבודה


ולביה״ס לקחת את אמילי


ועצירה בעבודה (להשאיר את מה שנסעתי לאסוף)


ולסופר פארם 


 


השבוע עשיתי הכנה לטיפול שורש, כן הייתי צריכה להגיע לכאב לסת נוראים עד שהגעתי לרופאה.


זה ממש גמר אותי.


 


רמת התסכול גבוהה כי יש דברים שאני רוצה להכין


ואם יפנו לי זמן בלי איווה עלי הוא ישמש לדברים שצריך וחייבים לעשות


 


הפתרון היחיד שאני רואה זה לוותר על שינה :-( 



עכשיו אני בשלב הזה של היום שבו אני כבר קטטונית.

ומשכנעת את עצמי שאני לא באמת רוצה לעשות את מה שאני רוצה.


כשאיוה תרדם כבר לא יהיה לי כוח לכלום.


-

עדכון מהעתיד, פרסמתי הודעת מצוקה בפייסבוק וזוג חברים עזבו הכל ובאו להיות איתי עד שאבאל׳ה חזרה. 

אין לי מספיק מילים לכמה אני מעריכה את זה.

נכתב על ידי , 30/10/2013 20:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת אצטון ב-31/10/2013 16:20



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)