לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

קצת כל מיני בעיקר עוד תסכול


איווה התחילה גן, בשבוע שעבר הגענו למיון עם חשד לדלקת ריאות זה היה סיוט ומפחיד


בעולם מקביל שבו אני ממש מצליחה גם לעשות דברים היה מפורסם פוסט מושקע עם תמונות מההכנה והתחפושת של אמילי למסיבת יומולדת 7 שלה.


 


הסיבה העיקרית שנכנסתי לכתוב את הפוסט הזה היא כי רמת התסכול שלי בשמיים (אוף דה צ׳ארטס כמו שאומרים אצלנו).


יש משהו חשוב מאוד שאני צריכה לעשות כבר שנים ורק ביום שבת הגעתי לשבת עם מישהו שהסביר לי איך אני יכולה להתקדם עם זה. אחד השיעורים הכי גדולים בלהיות אמא (יחד עם אחריות מטורפת) זה דחיית סיפוקים, לבטל את עצמי ולשים את הדברים שלי בצד.


אני כל כך רוצה לעזוב הכל ולשבת על ולהתקדם ואני מצליחה לגנוב כמה דקות פה ושם לשבת על זה, היום ומחר אמור היה להיות לי בוקר פנוי אבל איווה מקיאה אז היא איתי בבית.


אוף


בלילה שאבאל׳ה חוזר ומפנה לי קצת זמן אז קודם יש את כל הדברים הדחופים של הבית ואני כבר באפס כוח וחשק.

נכתב על ידי , 21/11/2013 10:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lilithp ב-27/11/2013 02:36



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)