לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

חזרתי קצת :)


איכשהו הדיווחים לבלוג עשו לי סדר בבליל האירועים שעוברים עלינו וזה חסר לי.

כמו כלים בכיור, הצטברו מלא דברים ושוב אני לא יודעת מאיפה להתחיל.
אז מבלי להתמודד עם הפער מאז הפוסטים האחרונים וכל מה שחסר נגיד שיש כיור חדש ונתחיל לעדכן מעכשיו, או לפחות דברים שקרו לאחרונה.

בנוהל הרגיל - אירועים שמגיע להם פוסטים נפרדים אם וכאשר יפורסמו אקשר אליהם:

 

יומולדת 8 לאמילי בסימן באפי קוטלת הערפדים -
אנחנו צופים איתה בסדרה באפי ובמקביל גם בסדרה אנג׳ל והיא גומעת פרקים כאילו אין מחר, בהתחלה אבאל׳ה אמור היה לתרגם את הבנים ואני את הבנות, בפועל כרגע הוא מתרגם הכל.

מדי פעם אנחנו קצת מעגלים פינות בתרגום מבחינת תכנים שממש גדולים עליה.

 

הלאווין 2014 ויומולדת לדוד (אח של אבאל׳ה)

לגמרי שווה פוסט נפרד, אני אפילו לא אספר למה הן התחפשו.

פוסט תחפושת איווה

 

לאיווה היה יומולדת שנתיים לפני חודשיים והיא כבר אומרת המון המון מילים, כולל מילים כמו ערפד :) ו-הצילו (נורא שימושי).

התשובה להמון שאלות היא שלוש או אדום.

 

 

 

אז זה פוסט חזרה קצר, מקווה להצליח לכתוב פוסט הלוואין מפורט.

:)

נכתב על ידי , 13/11/2014 14:21   בקטגוריות עדכונימים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-19/11/2014 22:59



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)