לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

קצת מודאגת


אני צמחונית כבר 14 שנה. מה שאומר שחסר לי ברזל וכנראה שגם B12 שחשובים מאוד. אני מבינה שאצטרך להתחיל לאכול בשר בזמן הקרוב כי אני "בונה" עוד מישהו, ואני חוששת שאולי יגרמו נזקים מהחסרים שיש לי כרגע.

ספרים ואתרים ושאני עוברת עליהם בימים האחרונים ממליצים לקחת חומצה פולית כמה חודשים לפני הכניסה להריון. ובכלל בחודש האחרון אכלתי דברים כל כך לא בריאים. (אחד הספרים שקנינו).

אני ארגיש כל כך מטופשת כשהמחזור יופיע אני הרי כולה בשלושה ימי איחור.

מחר בצהריים התור לגניקולוגית. אבל ביקשתי מהאיש שלי לקנות את הערכה לבדיקה, הבנתי שצריך לבדוק את השתן הראשון בבוקר. הייתי קונה בעצמי אבל אני מכירה את הרוקחת שליד העבודה שלי אז לא רציתי לקנות משם, מעצבן אותי לחשוב שלאנשים "חיצוניים" (כל מי שאינו קרוב אלינו) יהיה מידע על החיים הפרטיים שלי, עכשיו שאני חושבת על זה, אם אני אכן בהריון אז עוד כמה חודשים כולם ידעו עלי יותר ממה שאני רוצה לספר.

 

אתמול שלחתי לאיש שלי קישור לבלוג עם שם המשתמש וסיסמא, יכול להיות שגם הוא יתחיל לכתוב כאן. הרי גם לו יש חלק בזה :)

 

ה.

 

[שבוע 4]

נכתב על ידי , 13/2/2006 13:38   בקטגוריות מחשבות, בהריון  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-14/2/2006 22:22



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)