לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

ביקור # 1 אצל הגניקולוגית (שבוע רביעי)


 פוסט טכני למדי, ראו הוזהרתם.

יצאתי מהעבודה בשתיים עשרה וטסתי בזיג זג אל הגניקולוגית שלקחה את הזמן, מעצבן שהם מקציבים 12 דקות תיאורטיות לכל מטופלת. התחלנו בלהתעסק עם לחפש את הכרטיס קופ"ח שלי, שבדיעבד נמצא אגב בכיס המעיל שנשאר בבית. כן, אין שום סיבה שבעולם שהוא יהיה שם, לא נגעתי בו חודשים והמעיל חדש משבוע שעבר. הודיני זה לא מצחיק.

 

הרופאה הייתה נחמדה, אבל לא התרגשה יותר מדי (יש לי הרגשה שזה לא הריון ראשון שלה) ובגישה של תחזרו אלי כשיהיה יותר בשר (בעוד שבועיים) בישרה לנו שאנחנו "רק" בשבוע הרביעי.

"רק"? חמודה, אתמול עד הבדיקה הייתי לא בהריון בכלל ופתאום אני כבר בשבוע הרביעי, טוב נו, ככה זה כשסופרים מיום המחזור האחרון.

אני שמחה שרק דיברנו ולא התחלנו עם בדיקות פיזיות. אני ליידי :) איתי היא לא הגיעה ל-third base בפגישה הראשונה.

 

 קיבלתי הפנייה להמון בדיקות דם. והוא הלך לבדיקת טיי זקס היום בצהריים, אולי הוא יכתוב פוסט בנושא.

מחר בבוקר (אחרי צום) יקחו לי דם בכמויות מסחריות וישווקו אותו, תוך עשיית מיליונים על חשבוני.

תמורת הדם שלי אני אקבל דפים עם הערכים הבאים:

בדיקת HCG שזה ההורמון שמעיד על הריון - היא לא מאמינה לי שהיה פלוס ושני קווים, אני צריכה להראות לה את התמונות? את הבדיקות? אם אין לנו אמון זו בזו בשלב זה של היחסים...

נוגדנים, טוקסופלזמה (אני כל כך קבוצת סיכון שזה לא יאמן, מה שאומר שרוב הסיכויים שיש לי כבר נוגדנים), סוג דם (באמת מעניין)המוגלובין (באסטד), B12, חומצה פולית, גלוקוז, ספירת דם, חלבונים ועוד. 

 

אה, כן אני צריכה להתחיל לקחת חומצה פולית. חומצה נשמעת לי כמו משהו ממס פלסטיק שכזה, כמו הרוק של היצור ב-Alien. הידעתם חומצה אסקורבית זה ויטמין C :)

 

אגב, ההורים שלי מגיעים היום וצריך להעלים ראיות, לפני שהם יתחילו לספור נכדים.

 

[שבוע 4]

נכתב על ידי , 14/2/2006 16:02   בקטגוריות רופאים וחיות אחרות, בהריון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-15/2/2006 07:13



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)