לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

אפיסת כוחות


היומיים האחרונים היו מטורפים לגמרי. מעייפים. מאוד. הרגשתי כאילו עברו ארבעה ימים מהבוקר.

אתמול הגעתי הבייתה, גררתי את עצמי למיטה, צנחתי עליה עם נעליים והכל (מלבד התיק, אותו שמטתי בכניסה הבייתה) וזהו.

כשאני כל כך עייפה אני לא מצליחה לחשוב ישר. אני עושה הרבה טעויות, אפילו לא מצליחה לדבר כמו שצריך, אומרת בטעות מילים הפוכות מהמילים שרציתי להגיד. יכול להיות גם שבגלל שעכשיו האנמיה שלי רשמית אני מרגישה שיש לי לגיטימציה ללהיות עייפה.

אני ח-י-י-ב-ת לנוח יותר. אתמול היה ממש לא לעניין.

כדאי שאחזור לישון מחר (יותר נכון היום, יום שישי) אני גם עובדת וזה יום לא קל בעבודה.

 

ולמתעניינים (ות), עברתי היום בחנות חזיות, אחרי שהחזייה הקודמת כבר עשתה לי סימני מחאה אדומים וקניתי חדשה, מכוערת, מכותנה, בלי ברזלים, מזל שיש בצבע לבן ולא רק הבז' הסבתאי המחריד ההוא. פסק הדין נכון לעכשיו 90 D. אבל הם כואבים, אז אי אפשר לעשות איתם כלום (אגב, הקודמת הייתה 80 B)  .

אכן אינפלציה גנדרנית.

נכתב על ידי , 24/2/2006 07:44   בקטגוריות קניות הריון, בהריון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-26/2/2006 13:30



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)