לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אתמול נגעו לי בבטן !


אתמול בבוקר בעבודה ניגשה אלי לקוחה, אמרה שהתרחבתי ושמה לי יד הבטן לאשש את החשדות שלה.

אהההההה... לא. אני לא כזו, אם הייתי רוצה שיגעו לי בבטן הייתי הולכת עם בגדים צמודים שכתוב עליהם "גע לי בבטן".

אני יודעת שזו רק ההתחלה ושכשההריון יבלוט יותר אנשים ירשו לעצמם להכנס לי למרחב האישי ומשום מה יחשבו שהבטן שלי היא רכוש ציבורי.

הייתי קצת בשוק והלכתי משם כבר שמעתי אותה חולקת את המידע עם לקוחה אחרת.

למה אנשים חושבים שזה בסדר? אני צריכה למקם אסטרטגית מלכודת דובים על הבטן. כן.

 

(לידיעתכם. נתקלתי בהרבה תמונות לא נעימות של דברים שנלכדו במלכודות בדרך אל התמונה הסטרילית הזו)

 

 ובסינית שיהיה ברור

 

אני מתעוררת עשרות (אלפי) פעמים בלילה, יתושים הציקו לי (הרגתי אחד), חתולה באה שרטה לי את השפה וברחה (אותה זה הצחיק), שירותים, שירותים ועוד שירותים וסתם התעוררויות. שינה מבולגנת ביותר והתעוררות עם חלקי חלומות מוזרים.

 

נחמד לי בלי הבחילות. שלא יחזרו.

 

תראו מה "מבקר קולנוע" הכין לי :) (חבר שקורא כאן ומגיב בזהות בדויה)

 

[תוספת מאוחרת - הוספתי את הפוסט לנושא החם של "הטרדה מינית". מה, לא?

שנייה אח"כ החלטתי להוריד את זה. כי זה לא מצחיק. אין מקום להשוואה להטרדה אמיתית]

נכתב על ידי , 15/5/2006 08:26   בקטגוריות תלונות, בהריון  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליאנס ב-24/5/2006 01:13



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)