לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

קצת מהצד שלו



ראיתי אותה!
ברור שראינו אותה כבר מזמן ויש לנו תמונות תלת מימד ובאופן כללי מידי חודש אנחנו מציצים אליה, אבל כמו שהיא כתבה במקום אחר, יש משהו מיוחד ואמיתי יותר בלראות את הקטנה לבד כשאנחנו מזיזים את מכשיר האולטראסאונד.
אז הלכנו שוב למקום בו יש לנו גישה למכשיר ותחילה היא עשתה לעצמה את הבדיקה ואז היא נתנה לי וזה היה...חלומי.
זה הכי קרוב ללהחזיק אותה ביד כבר כי...כי אני הזזתי את המתקן וכיוונתי ומצאתי את הפנים שלה ואת הלב שלה ועקבתי אחרי עמוד השדרה וזה היה כל כך מדהים ומרגש. בנקודה מסוימת היא הסתכלה עלינו ודרשה אוכל...או צחקה, אני לא בטוח אבל היא פתחה וסגרה את הפה.

אני מכין עכשיו רשימת מוסיקה. אני לא סגור אם המחקר הזה נכון או לא. כמו שהיא אמרה, הורים שמשמיעים מוסיקה לילדים הם הורים שנמצאים במעמד מסוים ויגדלו את הילדים בצורה מסוימת כך שלא בטוח שעצם העובדה שהשמיעו מוצארט בבטן היא שפיתחה את הילד ולא ההשפעה הכללית שהייתה לו מהרגע שנולד. אם מישהו יודע על מחקר מקיף שנעשה עם קבוצת מדגם של הורים ממגזרים ופלחים שונים אשמח לדעת על זה.
בכל מקרה, אין סיבה שלא לעשות את זה, מוסיקה זה דבר טוב, ברור שהיא יכולה לשמוע דברים בבטן אז למה לא להנעים לה את זמנה?

נתקלתי בכמה פורומים בשיחות על שמירת הדם הטבורי. מדובר במחירים הנעים על ה 6 עד 10 אלף שקל ובעוד שהסכום הזה אינו סכום שאני יכול להגיד "שטויות" עליו ולשלוף אותו מהארנק של הכסף הקטן, קשה לי מאוד לראות אנשים כותבים שזה יקר להם.
כחלק מעבודתי בעבר ההיתי בבתי חולים וראיתי ילדים בני פחות מעשר שנים שסבלו ממחלות איומות. מחלות שתאי גזע היו יכולים להציל. איך אפשר בכלל למדוד את המחיר הזה? איך אפשר להגיד שזה יקר? ברור שזה משהו שמוציאים ומקווים שלא להשתמש בו אבל כך גם ביטוח בסופו של דבר. אין ספק שהטכנולוגיה יקרה, אבל עבור חיי אדם זה מחיר פעוט - גם בחישוב ריאלי של עלות טיפולים וחיפוש אחר תורם מתאים מראים ש6000 ש"ח הם מחיר זעום.

יום שישי הייתה ישיבה חשובה שנדחתה מחמישי לשישי. הרגשתי רע עם זה שאני לא איתה בהפנינג הריון שהיה. חשוב לי להיות שם בכל פן של החוויה ובעוד שבדיקות אני לא מוכן לפספס בסופו של דבר יש משהו שהיה צריך לוותר עליו. מרגיז.

הוא
נכתב על ידי , 21/5/2006 13:13   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), בהריון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-9/6/2006 12:15



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)