לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מכונת כביסה מהגיהנום


נתחיל בלהסביר שאני עייפה רוב הזמן, אני מתעוררת מוקדם (קרן שמש ראשונה מקפיצה אותי מהמיטה, שתחנק) כל רעש הכי קטן מעיר אותי (רדיו אצל השכנים, כפכפים של השכנה מלמעלה), לוקח לי המון זמן להרדם, אני קמה המון פעמים לשירותים, החתולה מעירה אותי באופן קבוע להאכיל אותה בחמש או בשש בבוקר (לא משנה מתי האכלתי אותה לפני השינה), בבוקר בד"כ אני לא חוזרת לישון אלא נשארת ערה עד שאני יוצאת לעבודה.

בשלושת הימים האחרונים, מכונת הכביסה הארורה שלנו מעירה אותי כל יום בהתמדה.

אני שונאת אותה.

כשהיא מגיעה לשלב הסחיטה (או משהו) היא עושה רעש כאילו היא עוברת בזמן, ואני כל פעם מחדש מתעוררת מבוהלת מהרעש. אז היא מפסיקה, ואני מתהפכת לצד שני ומנסה להמשיך לישון, היא מחכה עד שאצליח להרדם, מה שלא בא בקלות ואז ממשיכה לסיבוב שני ושלישי עם הפוגות לתת לי להרדם ומעירה אותי בשנייה שנרדמתי - ככה עד שאני מתייאשת מלחזור לישון ואז היא מפסיקה, כשברור לה שהמשימה שלה הושגה.

איך אני אמורה להשאר רגועה כשההורמונים משתפים איתה פעולה (עם המכונה) וגורמים לי לקחת הכל, כל כך קשה. ממש בכיתי על זה שאני כל כך עייפה ולא מצליחה לישון. עכשיו אני כבר חייבת לצאת לעבודה.

מוות למכונת כביסה.

 

זה שמצאתי את התמונה הבאה בחיפוש 'evil washing machine' אומר שיש תקדימים של מכונות כביסה מרושעות.

(לנו בכלל אין מייבש כמו בתמונה למרות שאנחנו משתמשים באותו הנוזל כביסה)



ומשום מה החיפוש מעלה גם את התמונה הזו



 

אני לא יכולה להגיד אפילו מילה רעה אחת על מי שמפעיל את המכונה המרושעת, כי הוא זה שמכבס, תולה ומסדר בארון לבד. ואני אוהבת אותו.

 

 

נכתב על ידי , 22/5/2006 14:41   בקטגוריות תלונות, בהריון  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LadyUnderhill ב-24/5/2006 11:41



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)