לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מחמאה


ביום ראשון חברים הגיעו אלינו בערב. אחת החברות שלא ראתה אותי כבר שבועיים, עוד לא עברה את מפתן הדלת וכבר רצתה לראות את הבליטה. בד"כ אני מצמידה קצת את החולצה לבטן כדי לאפשר לקהל התרשמות מהבליטה (אני הולכת עם חולצות ממש רחבות), אבל היא לא הסתפקה במופע הרגיל והרימה לי את החולצה.

כמעט וכעסתי ואז היא אמרה "איזה יופי, רואים לך את המרובעים בבטן". התגובה הרפלקסיבית שלי הייתה "מה?!" אני חשבתי שככה זה כל בטני ההריון שיש פסי רוחב ופס אורך כזה, אפילו כתבתי את פוסט נדידת היבשות. החברה שלי היא סמכות מבחינתי לענייני בטן, אחותה ילדה לא מזמן ובכלל נראה שהיא בחנה כל בטן הריונית שנקרתה לדרכה. ממש מזמן כשהייתי מתאמנת (המון) היתה לי בטן שטוחה וריבועים (קצת, באמת), אבל הייתי בטוחה שמאז הבטן כבר שכחה כל מה שהשקעתי בה, אולי לא... :)

ואם זה לא היה מספיק החברה המשיכה ב"לאלו שעדיין רואים להן את הריבועים לא תהיה בעייה להפטר מהבטן" (נראה).

 

שוורצנגר מאחוריך.

נכתב על ידי , 24/5/2006 11:40   בקטגוריות שינויים, בהריון  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-24/5/2006 12:12



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)