לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הגר סגרה את הבלוג


הגר סגרה את הבלוג.

היא נכנסה להריון בגיל 16 והחליטה להשאיר את התינוק (המשפחה תעזור). בבלוג היא כתבה על יחסיה עם האבא שבהתחלה היה מגעיל ואח"כ הראה התעניינות, החברה המפגרת שלו שהיא קוראת לה "עששת" (אותי זה נורא מצחיק) על חברים, בית הספר וכל השאר - בכל מקרה, היא אמיצה מאוד ומשעשעת למרות הכל.

בחודש שעבר היא הייתה בחודש שמיני.

מצד אחד אני מאוד דואגת לה ורוצה לדעת מה שלומה, מאידך אם קרה משהו רע, אני מעדיפה שלא לדעת. כל הרבה דברים יכולים להשתבש ואני לא רוצה לשמוע על זה. אני לא נכנסת לפורום הריון יותר אחרי שראיתי שם הודעות פרידה מהפורום של "בוטן כבר לא זז יותר" :( !

זה כל כך מפחיד.

אני כל כך מקווה שהיא בסדר. שהתינוקת בסדר.

:(

 


[עדכון מאוחר יותר - הגר כתבה בתגובות לא לדאוג, שהיא בסדר]

עוד עדכון מאוחר יותר 15/6/2006 הגר ילדה ילדה :)

נכתב על ידי , 2/6/2006 18:57   בקטגוריות בהריון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-3/6/2006 02:16



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)