לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הרצפה מתרחקת


עניין הלהתכופף הופך לבעייתי. אני יודעת שאני מקדימה את זמני, כולה בתחילת חודש חמישי הכל הולך להיות עוד הרבה יותר כבד בעתיד הקרוב, אבל כבר עכשיו אני מתחילה להרגיש שדברים שקודם עשיתי בקלות כמו לקום מהספה ולהתכופף הופכים למסובכים יותר.

נראה שדברים שכרגע נמצאים קבוע על הרצפה יאלצו לעלות כיתה, או שהוא יהיה היחיד שיטפל בהם, כבר עכשיו אני משליכה אוכל לחתולה מלמעלה ופוגעת בעיקר בצלחת אבל גם מסביב, למרבה המזל היא יסודית ואוספת הכל. אני רואה איך קערת המים שלה מתרוקנת לאיטה ורק כשממש חייבים מתכופפת לקחת אותה ומחזירה את הקערה כשקצת מים נשפכים מסביב...

ואם משהו נופל לי אני שוקלת טוב טוב כמה אני באמת צריכה את זה. אולי אני צריכה לקנות לי מין כזה תופסן שמרים דברים...

 

היום בבוקר הכנתי לי ביצה במחבת והשארתי את האש לשרוף את השמן, כמובן שהרחתי שרוף והאשמתי את השכנים. מקרה ברור של טמטמת הריון (קישור מהעתיד) (אחרות מדווחות על זריקת מפתחות של הבית לפח וכו' אז יחסית אני בסדר).

 

חיפשתי תמונות של רצפה רחוקה ומצאתי את זו.

מאוד מצא חן בעיני איך שלמרות שהאריחים מרובעים, הריבועים הקטנים מוסיפים זיג-זג חינני.

נכתב על ידי , 3/6/2006 12:02   בקטגוריות תלונות, בהריון  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קישואית שמונה ב-7/6/2006 01:35



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)