לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מלפפון חמוץ זה לא אוכל - עדכון רוג'ר ווטרס.


(כתבה בעודה מכרסמת את המלפפון החמוץ השביעי)

נראה לי שאני אוכלת מלפפונים חמוצים כי זה מקובל... באחד האתרים היה כתוב שהקטנה יכולה להרגיש טעמים במי השפיר, אז מלוח לה עכשיו.

 

 

בתחילת ההריון היה לי הרבה חשקים ספציפיים לאוכלים מסויימים, עכשיו אני פשוט רעבה באופן כללי, התקשרתי אליו מהדרך מהעבודה לשאול מה יש/יהיה לאכול בצהריים, הוא שאל מה אני רוצה - מבחינתי הגיוני לאכול רכבים אחרים. גם כשהגעתי יכולתי לאכול את דלת המקרר בדרך אל האוכל, ואת הביצים חיות עם הקליפה (כן אני יודעת סלמונלה).

 

הודות להדס נזכרנו לבדוק (שנייה לא מוקדם מדי) אם ההופעה של רוג'ר ווטרס לא נופלת לנו בטעות על אחד מתאריכי הבדיקות ו... מסתבר שזה בדיוק בתאריך של הסקירת מערכות מאוחרת (שוב בתלת מימד עם זיקוקין והכל :) קישור לסקירה המוקדמת), אצל רופא שצריך לקבוע אליו כמה שנים מראש (מאלה שנשים גורמות זו לזו תאונות מצערות כדי לגנוב להן את התור).

 

בכל אשם המכשור הזה שלו, את ההופעה הוא רשם במחשב שלו, ואת הסקירה במחשב כף יד - השניים לא מתואמים וכל אחד מהם העיד על התאריך כפנוי לחלוטין. ראשים יערפו.

 

אני לא באה איתו להופעה כי אני קצת חוששת מההמון, הורמונים לא מרשים לי להצטופף עם הבטן ומלא אנשים, אולי בטעות מישהו יתן לי מרפק לבטן וזה יהיה הסוף שלו. אני גם לא רוצה שבמקום להנות מההופעה הוא ידאג לי כל הזמן, אז הוא ילך עם חברים.

 

הוא כבר אמר שיוותר על ההופעה (אין לכם מושג כמה הוא מחכה לזה כמעט וקישרתי לפוסט בבלוג שלו, תאלצו לחכות למעידה הבאה) ואני כבר התחלתי להשלים עם המחשבה שאלך לבד (חד-הורית :( ) ולפחות יהיה לנו דיסק שיוכל לראות מאוחר יותר.

 

התקשרתי שוב הבוקר ושאלתי אולי בטעות מישהי מתה, סליחה כלומר, אם יש אפשרות להזיז את התאריך כי יש לנו משהו חשוב, היא שאלה אם אנחנו לא יכולים לנסות להזיז את האירוע שלנו, חשבתי באמת שאולי יהיה קל יותר להזיז את ההופעה, כמה אנשים כבר קנו כרטיסים?

הפקידה הייתה נחמדה מאוד הפכה עולמות והצליחה להקדים אותנו ליום ראשון ה-18 לחודש (בתגובת שרשרת הקדמתי בשבוע את הגניקולוגית ל-20).

 

אנחת רווחה.

צפירת הרגעה.

דגל לבן (של הים לא כניעה חלילה).

 

 נכון שבתמונה הזו נראה שהוא מנגן בנחישות וברגישות :)

נכתב על ידי , 12/6/2006 18:06   בקטגוריות אופטימי, עדכונימים, בהריון  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאור. ב-22/6/2006 09:26



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)