לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

אנשים מעיקים זה מעצבן


נתחיל בדבר הכי חשוב ציפור גן העדן ילדה!!!

 

נמשיך לעדכון שוטף - השבוע האחרון היה ארוך במיוחד, יום ראשון סקירה**, שני חתונה (מישהי מהעבודה), שלישי גניקולוגית** (וחופש! שלא נודע כי בא אל קירבי), אתמול היה מעייף מאוד מבחינה פיזית ונפשית בעבודה, וגם הבוקר לא היה קל בכלל, לפחות אני לא עובדת מחר.

עכשיו הוא עם חברים ליד צומת לטרון מחכה לווטרס** :)

אני קצת פחות מרגשת ממנו ויוצאת בשבע לאימון הדו-שבועי שלי בסטודיו סי.

עד כאן מנהלתית.

 

עכשיו נעבור לתלונות על אנשים -

אנשים מעיקים ולא חושבים לפני שהם מדברים, אם היו עוצרים שנייה לפני וחושבים למה זה טוב, מה יצא מזה שיגידו את מה שעמדו להגיד הם היו שותקים, זה בעולם המושלם. (כתבתי על זה קצת בפוסט** שבו כתבתי על זה שאני מצניעה את הבטן וגם קצת בתגובה לפוסט של צג"ע (ציפור גן העדן) ).

 

אנשים מרגישים חופשי להעיר הערות על הבטן, קטנה מדי/גדולה מדי*... השמנת יותר מדי/ לא השמנת מספיק* וכו'

 

אנשים משתפים אותך במידע שאתה לא רוצה לשמוע, על לידה/הריון/ילדים - זה שאני בהריון לא אומר שמעניין אותי לשמוע על אחותכם/אישתך/אמא שלך ואחרות... סורי.

 

אנשים מעיקים במיוחד נהנים להראות לך עם תנועות ידיים כמה גדול התינוק יהיה וכמה קשה יהיה להוציא אותו - תודה על המידע, לא ידעתי (לקרוא בציניות הראויה). היה גם מי שהגדיל לעשות והשווה את העניין להוצאת אבטיח מהנחיר. מה שמעניין שאילו הגברים שמרשים לעצמם להיות מעיקים, חוויתם לידה? תחוו הריון? איך אתם יודעים איך זה, מאיפה האומץ לתת לי טיפים, במקסימום אתם הריוניים סבילים, בלי לזלזל.

 

הכי נפוץ והכי לא ברור לי אלו האנשים שמעודדים אותך שיהיה יותר גרוע, אני אומרת שחם לי/ כבד לי/ כואב לי קצת הגב והם "מעודדים" אותי במשפטים כמו "את חושבת שעכשיו חם לך/ כבד לך/ כואב לך הגב* החלק הקשה עוד לפניך"

יופי פיגורי. תודה באמת. עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב פחות חם לי/ כבד לי/ כואב לי הגב* ...

אני יודעת שהולך להיות לי יותר חם/כבד/כואב*, אני מתלוננת עכשיו ואני אתלונן גם בעתיד. 

כשיהיה יותר גרוע אני אתלונן יותר, יש הקצבת תלונות שלא ידעתי עליה ואם אני מתלוננת עכשיו לא ישאר לי לסוף?

מה העניין?

 

תודה על ההקשבה (יצא לי פוסט קצת מסורבל, מקווה שיש בו עניין לציבור).

אין חדש לגבי תוצאות בדיקת חלבון עוברי שלי, הם עדיין מחפשים.

 

אגב, נראה שאני כבר בחודש שישי (כבר יומיים שלמים)! שבוע 23 +2 :)

 

* מחק המיותר (אפשר להשתמש גם בשתי האפשרויות)

** לקוראים קבועים ונאמנים יש פטור מלהכנס לקישורים להודעות עבר :)

נכתב על ידי , 22/6/2006 18:38   בקטגוריות עדכונימים, תלונות, את מי זה בכלל מעניין, בהריון, מזל טוב !!!  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של modus ב-7/1/2007 11:26



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)