לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

עוד 35 כניסות ל-10,000 מי שולח לי תמונת מסך?


הכותרת מדברת בעד עצמה :)

 

 אבל מי סופר...

קרוב לודאי שאני אעלים את הפוסט הזה אחרי הכניסה ה-10,000

________________________________________________________

 

עדכון מאוחר יותר -

אחרי פרסום הפוסט הלכתי לישון, קמתי בצהריים וגיליתי שיש לי על מי לסמוך. צילמתם לי שלא אפספס - תודה !

 

הלוכדת יאלדל'ה - מלכה :)

 

 

 

ובו זמנית קשקוש בלבוש - את מותק ! (אפילו טרחה להעלות את התמונה לרשת)

 

 

 

דורון - השקיעה, הפתיעה אותי משום מקום וריגשה אותי עד דמעות (לא שזה אתגר בימינו)

 

 

 

אדם פשוט - כמעט, כי העיקר הכוונה :)

 

 

גם סשה תפסה את ה-10,001 (אמרתי לה שלא צריך לשלוח כי אדם כבר תפס)

 

מעניין לראות איך הצבעים והפונט של הבלוג נראים קצת שונים במחשבים אחרים.

 

תודה אנשים !

 

נ.ב.

זה שהשתעשענו בצילומי מסך לא פוטר אתכם מלקרוא ולהגיב לפוסט הקודם...

נכתב על ידי , 28/6/2006 10:40   בקטגוריות צילומי מסך, בהריון  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אדם פשוט ב-29/6/2006 11:08



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)