לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

הרגשתי אותה :-) (או למה אני שונא בנות)


אתמול בלילה פו"ץ השתוללה. היא ממש בעטה לכל הכיוונים, הסתובבה ועשתה סלטות. היא סיימה כנראה להתקין את הוילון כדי שלא נוכל להציץ ולהטריד אותה ובשוונג בנתה לעצמה סדנת כושר קטנה והיא מוכנה לצאת ולחסל את כל מי שצריך.
שכבתי במיטה לצידה והנחתי את ידי על הבטן היפה שלה והתרגשתי.
אני מתרגל לרעיון שאני עומד להיות אבא. אני חושב יותר ויותר על העובדה שהיא תצא ויום אחד תקרא לי בתואר הכבוד הזה ואני בוכה כשאני חושב על זה, בוכה מאושר כמובן.

וזו הסיבה שאני שונא בנות. (אם אתם לא עוקבים, קצת סבלנות).
סיפרתי פה בעבר כמה רציתי ילדים, מגיל צעיר מאוד. אני חושב שגם סיפרתי שרוב הילדות וגיל ההתבגרות שלי עשיתי בחברת בנות. בנים באותה תקופה עצבנו אותי על בסיס קבוע ומצאתי יותר במשותף עם נשים.
כמובן שהקרבה לנשים עוררה בי קנאה אדירה.
נשים שיוצאות לקניות יכולות לומר שהן רכשו לעצמן: שמלות, וחצאיות וחולצות וגופיות ותחתונים בגוונים שונים מתחרה או סתם בד רגיל אבל נעים. הi יכולות לרכוש אביזרי אופנה והמגוון, הצבעוניות והמרקמים מדהימים.
גברים קונים מכנס וחולצה, אם יש להם מזל אז הם קונים חליפה.
זה לא פייר.
אבל למדתי לחיות עם זה ומידי פעם לבשתי שמלות של ידידות שלי (אני חושב שיש תמונה מפלילה או שתיים איפשהו). אמא שלי הייתה שמחה כשראתה אותי עם שמלה, הייתי אמור להיות בת וזה עודד אותה שעמוק בפנים היא הצליחה וקיבלה את הבת שרצתה. (אני יודע שאני מפחיד אתכם, אני מבקש לא לברוח).
אבל יש דבר אחד שחיסל סופית את כל התקוות שלי.

ללבוש שמלות גברים יכולים, גם לשים איפור (לא שמתי) תכשיטים (לא) וכ"ו.
אבל לא משנה מה הם יעשו הם לעולם לא יוכלו להרגיש חיים גדלים בתוכם.
זו הקללה הגדולה ביותר והבדיחה האדירה ביותר שאלוהים עשה.
אנחנו מספקים 50% מהחומרים הנדרשים להרכיב תינוק אבל אנחנו לעולם לא נוכל לחלוק בתחושת ההתפתחות שלו.
וזו הסיבה שאני שונא נשים. קבלתן מתנה שאני לא יכול לקבל לא משנה מה אני אעשה וכמה אני אבכה לאמא שלי שתקנה לי.

סוף שבוע נעים :-)

הוא
נכתב על ידי , 30/6/2006 09:47   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), בהריון  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתי ב-2/7/2006 18:56



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)