לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אלוף שום ואלוף בצל


אלוף בצלות ואלוף שום - נורא רציתי להשתמש בכותרת הזו, היא יותר מתאימה לפוסטים עם המתכונים (טארטור ואורז פילאף) אבל חשבתי על זה רק עכשיו.

 

שתיתי בבוקר שוקו. המון שוקו. נראה שאני צמאה, שהגוף רוצה סידן. יש השלכות (קונסקוונסז) לשלוש כוסות גדולות ברצף (קרוב לליטר)... כואבת לי הבטן :( וגם קצת כואב לי הגב (בלי קשר לשוקו) - ממש מתקפה בשתי חזיתות.

 

אתמול בלילה היא קשה לי במיוחד. משהו גרם לי להתקף אלרגיה, הגוף שלי התכסה שלפוחיות מגרדות ומציקות. בגלל ההריון לא יכולתי לקחת את הכדורים שלי כי מדובר בקורטיזון (סטרואידים) שלא בריא לקטנה. אז יכולתי רק להתקלח ולקוות שאוריד את מה שגרם להתקף (קרדית האבק או אני לא יודעת מה).

 

היום היה לי יום חופש. שרצתי על הספה, שטפתי קצת את הבית, לאט אבל בטוח מסביב לדברים כבדים (לא לדאוג באמת לא יותר מדי), הוא יצא לפגישות וסידורים.

 

כשהדלקתי את הטלויזיה חשכו עיני. קיבלתי הודעת תקלה, ניסיתי לנתק את הממיר מהחשמל וכו'.

גם איש התמיכה בטלפון, שרון, לא הצליח ללוות אותי אל תיקון התקלה. כשאמר לי שאין טכנאים בשישי, הסברתי לו בעדינות שבטח שיש, הם לא נעלמים הם רק בבית או משהו, צריך לדעת איפה למצוא אותם. כדי שיבין את חומרת המצב עדכנתי אותו שיש מחר האוס (אז מה אם יש שידור חוזר בראשון), ושאי אפשר שנהיה סופשבוע בלי טלויזיה. הוא אמר שינסה להשיג טכנאי עוד היום. הייתי סקפטית ואמרתי לו שהוא בטח אומר את זה לכולן וציטטתי אותו "אבל אמרת שאין טכנאים בשישי" בדמעות.

אילצתי אותו להבטיח שידאג לי.

כבר השלמתי עם אובדן הטלויזיה, כשנשמעה דפיקה בדלת, הייתי בטוחה שהוא (האבא לעתיד) חזר אז פתחתי ישר, להפתעתי ושמחתי גיליתי שם טכנאי. הכנסתי אותו מיד ונעלמתי לחדר להחליף למשהו קצת פחות נוח...

הוא חיבב את החתולה שלנו שנכנסה לתוך תיק הכבלים שלו ברגע שפתח אותו. לשמחתי זו לא הייתה תקלה של להדליק ולכבות או גברת השתמשת בשלט הלא נכון - אלא בעיית "מתח" (מה שזה לא אומר), הוא ההחליף את הכבל והטלויזיה שלי חזרה.

שמחה גדולה, המון תודה לשרון שלא רק הבטיח אלא גם קייים.

 

בין לבין הטכנאי סיפר שהחתולה שלו בהריון וגם אישתו. חודש שביעי. משם הדרך קצרה להצגת תמונות הסקירה שלנו ודיבורים על בתי חולים, על חשקים לאוכל ושאר תופעות הריון שאתם יכולים למצוא בקישורים משמאל...

נפרדנו בברכת שיהיה המון בריאות, בהצלחה וכו'

 

כל הזמן הזה הוא (האבא לעתיד) קיבל דיווחים ב-SMS של ה"טלויזיה מתה (ולא בגללי)" הם "ישלחו טכנאי רק בעתיד הרחוק" וכו' כשהגיע הטכנאי שלחתי לו הודעה של "yes man is here" נזכרתי שפעם כשהוא היה בבית עם תקלה ודיווח לי באותו הנוסח שהגיע הטכנאי שלחתי לו הודעה חזרה של "that sounds like a lousy super hero" :)

 

איך אומרים, שאלו יהיו הדאגות שלי.

נכתב על ידי , 7/7/2006 20:02   בקטגוריות את מי זה בכלל מעניין, עדכונימים, בהריון, אוכל, קדימה אוכל  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירה. ב-10/7/2006 17:43



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)