לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אלרגיה



הגענו לבדיקת אלרגיה, כי היא סובלת מהרבה מהם. הבעיה עיקרית היא שמאחר והיא גילתה מגיל צעיר מאוד שתרופות משפיעות עליה לרעה, היא הפסיקה לקחת אותן ואנחנו לא יודעים למה היא כן או לא אלרגית והחשש הוא כמובן משימוש לא נכון של משכחי כאבים בזמן הלידה.

הרופא שטיפל בנו היה חירש, או סתם טיפש. רוב הזמן היא הייתה צריכה לחזור על מה שאמרה. הוא לא הבין למה אנחנו שם, למה באנו 3 חודשים לפני הלידה (כי כנראה שאחריות היא לא מילה שהוא מכיר ונוטה יותר לסחבת ולתרבות "הסמוך" המרעילה את כל מה שטוב בארץ). בכלל, אנחנו צריכים לדבר עם המרדים ואם הוא יגיד שיש צורך בבדיקה אז נבוא אליו.
הדבר היחיד שהצלחנו לקבל ממנו שהיה יעיל הוא לגבי שימוש בתרופה מסוימת שהיא משתמשת בה מידי פעם וחששנו שהיא עלולה להזיק בזמן ההריון והבנו גם שסוג התרופות בהם עושים שימוש בהרדמה שונה ממשפחת התרופות להן היא אלרגית. אך זה עלה במאמץ גדול מאוד.

לרוב אני מתפרץ על אנשים כאלו, מעיר להם או מנער אותם אבל בשנה האחרונה (כחלק מתהליך שלי להפסיק התפרצויות זעם בהם הייתי מזיק לעצמי בעיקר) אני מנסה להיות רגוע יותר.

לפני שיצאנו הוא החליט לעשות בדיקות אלרגיה רגילות. לא ברור למה. על כל דבר שהיא אמרה לו הוא אמר "אז מה, אז את אלרגית לזה או לזה". יכול להיות שהוא לא זכר שהוא רופא אלרגיות ולכן זה מה שבאים להתדיין איתו לגביו?
נכתב על ידי , 20/7/2006 17:59   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), רופאים וחיות אחרות, בהריון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-23/7/2006 15:54



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)