לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

השיר שלנו



היא רצתה להלשין לכם, אבל היא לא בבית ואני כן ולכן אני יכול לספר את הדברים כפי שהם באמת.
יש לנו שיר (למעשה יותר מאחד, אבל לא משנה) זה השיר שבו למעשה שנינו הבנו שזהו זה - אנחנו מצאנו האחד את השני ולא יעזור לאף אחד.

היא צלצלה עכשיו ולא שמעתי אותה, הייתה מוסיקה אבל המוסיקה הייתה חלשה ולא יכולתי לשמוע לא את המוסיקה ולא אותה ואמרתי לה להחליש, רק כדי לגלות שזה היה השיר שלנו.
אבל אני לא אשם כי הווליום לא היה מספיק.

אז זהו, אני לא ביקשתי להחליש את השיר שלנו כמו שהיא תרצה לגרום לכם להאמין, זו היא שלא השמיעה אותו בווליום שיאפשר לי להתמוגג

(הא! השגתי אותך... למרות שיש מצב שפשוט תערכי את ההודעה הזו ותעשי מה שאת רוצה, לשעות הספורות הבאות ההודעה הזו תחלוש על הבלוג)
נכתב על ידי , 21/7/2006 15:53   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), הלשנות, בהריון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתי ב-23/7/2006 00:23



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)