לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

קורס הכנה ללידה - המוטו "אל תגיעו"


נתחיל בדבר החשוב ביותר שמעסיק אותי כרגע.

לא ייתכן שלא יהיה לנו שוקולד בבית - שמישהו יתקשר לנעמ"ת. נסתפק בכיף-כף מיני שמצאתי בתיק ומילקי XL (לא מהתיק אלא מהמקרר).

 

אתמול היה המפגש הראשון שלנו בקורס הכנה ללידה. קצת איחרנו למרות שיצאנו מוקדם, כי הסתבכו במבוך חניון וייצמן בו שלטי יציאה מובילים אל מנהרות חסומות. כשבכלל היינו צריכים להגיע לחניון ההנהלה של בית החולים.

 

אני חושבת שהיו שם 12 זוגות. הם בטח הציגו את עצמם ובאיזה שבוע הם לפני שהגענו. נראה לי שלכולן היה יותר בטן ממני. שאלתי את המדריכה (מיילדת?) בהפסקה והיא אמרה שנמצאים שם שבועות 28-30 כלומר עד עוד שבועיים בעתיד.

 

הייתה שם מישהי מעצבנת שרצתה שכבר מעכשיו יתנו לה אפידורל.

 

היא לימדה אותנו קצת אנטומיה, שיליה, קרומים, צוואר הרחם, אגן. הורמונים על קצה המזלג - אוקסיטוצין ופרוגסטרון (כמה למדתי על החברה האלה...). הדגימה לנו לידה קלה עם תינוק בובה (שכל חבטה של הראש הקטן שלו בשולחן הוציאה ממני אאוץ דואג) מתוך סוודר רחם הדגמתי.

 

הדבר העיקרי שלמדנו היה "אל תגיעו לבית החולים". אפילו אם יש צירים ואתם בטוחים שאלה צירים. גם אם יש פתיחה ואתם בטוחים שזו פתיחה.

היא אפילו אמרה שאם מגיעים סתם למיון בלי לידה אמיתית באותו היום מחייבים אותנו ב-500 ש"ח על ביקור בחדר מיון בלי הפנייה והתחייבות (מה זה, קנס על אזעקת שווא?).

מותר להגיע רק במקרים של ירידת מים, דימום מסיבי (לא מתרגשים שם מכמה טיפות גם לא מיציאת הפקק הרירי שחוסם את הרחם) ותינוק בחוץ או משהו...

(קישור למאמר בנושא מאתר הכללית)

 

לסיום היא נתנה לנו כמה תרגילים לחיזוק קרקעית האגן ומתיחות. בדיחה ליד מה שאנחנו עושות בסטודיו סי, כך שלא התקשתי לעשות את זה בכלל, אפילו המדריכה התרשמה מהגמישות שלי (רגליים מפוסקות שוכבת קדימה עם ראש על המזרן) :)

 

היה מוזר לי להיות עם כל הנשים, ההורמונים והבעלים בחדר, הייתי היחידה עם שיער כחול :).

בהיתי וחקרתי לעומק בטנים של אחרות. הן שונות מהבטנים שהתרגלתי לראות בסטודיו סי. מפוזרות יותר. היה להן גם S בגב (כשהגב באיזור מעל הטוסיק מתעקם קדימה), בסטודיו סי לימדו אותנו לא להכנע למשקל ולא לתת לבטן למשוך אותנו קדימה. מקווה שהפסקה האחרונה לא יצאה מתנשאת. אם כן, עמכם הסליחה.

 

כבר שבע. אני יוצאת לעבודה.

בערב יש לי עוד תור להמטולוגית (רופאת דם) שתראה מה שלום הטלסמייה מיינור שלי ואח"כ לאימון (לצערי פספסתי אחד ביום חמישי שעבר).

 

יום טוב ושקט לכולם. 

נכתב על ידי , 24/7/2006 06:47   בקטגוריות אינפורמטיבי, עדכונימים, קורס הכנה ללידה, בהריון  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LadyUnderhill ב-29/7/2006 12:31



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)