לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עדכון המטולוגית ושאר ירקות


בדיקות הדם שלי מראות שחלק מהערכים שלי גבוהים מדי: WBC (תאי דם לבנים),PLT 457 (טסיות) ועוד. חלק נמוכים מדי: HB (המוגלובין), MCV (נפח הכדוריות), פריטין (ברזל, נמדד בנפרד) ועוד. לכן הגניקולוגית הפנתה אותי חזרה אל ההמטולוגית כדי לראות שאין לי בעייה עם קרישת הדם ושהכל תקין.

ההמטולוגית אמרה שהערכים האלה הגיוניים לטלסמיה מיינור שלי. נראה שאני לא לוקחת מספיק ברזל ואני צריכה לעלות לשלושה כדורי ברזל ביום...

אפילו הרופאה הייתה מופתעת מכמה בדיקות דם עשיתי כבר - שש מתחילת ההריון ועוד הזרוע נטויה (תרתי משמע), ואמרה (בצחוק) שאני אנמית כי לוקחים לי כל כך הרבה דם...

עוד כמה שעתיים צריך לצאת לטיפת חלב ומשם לגניקולוגית לדווח לה איך היה בסיבוב הופעות שלנו (אלרגיות והמטולוגית). לא ראינו את פו"ץ כבר קרוב לחודש ואני מתרגשת.

 

אני ממש כועסת על הרופא אלרגיות, חוץ מזה שהוא היה אנטיפט ומגעיל, מתסבר שהוא גם הטעה אותנו. לפני שיצאנו הוא אמר שאין בעייה שאני אקח את התרופה נגד אלרגיה שלי - לורסטין. מכיוון שהוא השאיר עלינו רושם רע, מאוד, החלטתי לבדוק בעצמי ובפרטי התרופה רשום בפירוש "התרופה אסורה בהריון" (גם לא בהנקה). שיחנק.

 


תוספת מהעתיד:

התקשרנו למרכז לייעוץ תרופתי 08-9779309 זה עולה 20 ש"ח

ומסתבר שהאדיוט צדק ולמרות כל האזהרות בכל מקום מותר להשתמש בלורסטין בהריון.

מעצבן שהוא צודק.

אנחנו עדיין שונאים אותו - הוא היה מגעיל אז לא קללתם אותו לשווא.

נכתב על ידי , 25/7/2006 05:36   בקטגוריות רופאים וחיות אחרות, עדכונימים, בהריון  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-27/7/2006 23:16



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)