לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

קנינו כריתי


חזרתי מהעבודה, משמרת בוקר, אני עייפה מאוד והולכת לישון עם פרסום הפוסט. החתולה מציקה לי בלילה ובשילוב עם גיחות לשירותים אני ישנה רע מאוד (הבא שאומר לי "זה תירגול לזה שלא תישני אחרי הלידה" יחטוף).

 

ממלכתי תמורת שמונה שעות שינה רצופות.

 

הבטן מתחילה להפריע לי לישון, אין מה לדבר על לישון על הבטן - התחושה היא בדיוק כמו לנסות לישון על בלון - כשהיא הייתה קטנה יותר ניסיתי לישון על הבטן חשבתי שיש משהו על המיטה, כרית/שמיכה שמפריעים וחיפשתי להזיז אותם - לי לקח לי שנייה להבין שהבעייה פנימית יותר...

על הצד זה לא כל כך נוח (ממליצים לישון על צד שמאל לזרימת דם טובה יותר לפו"ץ) והגניקולוגית אמרה שלא טוב לישון על הגב, כי המשקל של הבטן יכול ללחוץ על אחד מכלי הדם החשובים.

 

מישהי בסטודיו סי, בזמן אחד התרגילים בהם שכבנו על הצד, אמרה שהיא ישנה עם כרית הנקה. אני חשבתי שכרית הנקה זה לאחרי הלידה כשיש את מי להניק... בירור קצר באינטרנט העלה שכרית הנקה זה כרית גמישה ענקית (הנקית :) ) בצורת פרסה עם עיגולי קלקר בפנים שאפשר להשען עליה ולישון איתה בזמן ההריון.

אפשר באותה מידה להשתמש בשמיכת פוך מגולגלת כמו שטרודל (@).

 

מסתבר שמדובר מותג, שאמורים להגיד כּריתי Karitay (כרית+איתַי) (אנחנו עדיין קוראים לזה כּרִיתִי Kariti), בשבוע שעבר בדרך לסופר עצרנו ברב-קט חנות למוצרי לתינוקות ורכשנו אחת, יש כל מיני סוגים וחיקויים וצבעים בסוף כמובן שבחרתי לפי הצבע (תכלת בהיר).

 

   

 

זה לא פשוט כמו שזה נראה לישון איתה. אני וכריתי קצת נלחמות, ואני מתעוררת כשהיא בכלל עלי... כבר קרה שהחתולה "שיחקה" (עם ציפורניים) בטעות איתה במקום עם כפות הרגליים שלי, אז כריתי כבר הצדיקה את קיומה. כרגע הכי נוח לי לישון כמו בתמונה הראשונה מימין (לא מבינה איך אפשר להרדם כמו בתמונה הראשונה משמאל).

 

אודיסאוס שאל אותי על זה מזמן (עוד בשבוע 22) ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני ולמה הוא לא אומר כרית כמו בן אדם במקום לדבר איתי בשפת תינוקות... :)

 

הלכתי לישון.

היום בערב מפגש שני של קורס הכנה ללידה בליס.

נכתב על ידי , 30/7/2006 13:51   בקטגוריות קניות הריון, בהריון  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הוא ב-1/8/2006 05:46



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)