לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עדכונימים


רציתי להלשין שהוא חייב לכם פוסט על המפגש קורס הכנה ללידה שהיה ביום ראשון.

 

מסתבר ששרית פרקול (אושיית אינטרט) קוראת כאן - לכבוד הוא לי (אני מנויה אצלה), כל מי שמגיע משם, ברוכים הבאים, תרגישו בבית, תגיבו (תורידו את הרגליים מהשולחן !) :)

 

היום אתמול היה עוד יום ארוך שהתחיל בעבודה משמרת בוקר, משם נסעתי למקום ביפו בו מנסים לדבר עם העיריה לגבי דוחות החנייה, הם השתוללו לגמרי. הדוחות שלי לא מוצדקים הם מהרחוב שגרתי בו באותה תקופה, היה לי תו חנייה, שילמתי ארנונה והכל - הם הוסיפו שם כפל קנס ושלחו לבית ההורים שלי הוצאה לפועל - מטורפים.

היה תור נוראי - אני חייבת ללמוד לנופף בבטן, רק כשקמתי וראו שאני נפוחה אנשים נתנו לי להכנס (כבר היה תורי), נראה שכשאני ארכוש את המיומנות של לנופף בבטן אני כבר אצטרך ללדת (אז נמשיך ונסתובב עם כרית אם צריך :) ).

 

הפקידה הייתה בסדר. לא טובה לא רעה. בדקה וביטלה לי מחצית החוב והדוחות שהיו לא מוצדקים. שילמתי את השאר. עכשיו אני צריכה לנסוע למשרד הרישוי להגיד להם שהסדרתי את העניין, שאלתי את הפקידה למה הם לא יכולים להודיע למשרד הרישוי הם הרי מדברים בניהם, בדיוק כמו שהודיעו להם שאני פושעת... מסתבר שזה לא עובד ככה. אוף.

 

קניתי לנו כמה מיני-פיצה ממאפייה מצויינת ליד מחוז הרוע, אכלתי גם את מה שיועד לו.

משם נסעתי הבייתה הודתי באשמה כשהגעתי "קניתי לך מיני-פיצה ואכלתי אותו". נסענו לממש את קופון מתנה ה-70% הנחה במתאים לי שקיבלתי ליומולדת (יום אחרון) בחרתי שני ג'ינסי הריון, מישהו צריך ללמד את המוכרות לא להגיד את המשפט זה לא יעלה עליה... כל כך מוזר לראות את ההשתקפות שלי במראה, נראה כאילו אכלתי את האני שלפני. מסתבר אגב, שהקופון לא תקף לבגדי הריון והקולקציה החדשה אלא רק בגדים חומים. קנינו את הג'ינסים בכל זאת.

 

גנבתי שעת שינה מבולגנת ונסעתי לאימון בסטודיו סי. היה מעייף מאוד. הזמנתי לי כדור פיזיוטרפיה כדי שאוכל להתאמן איתו קצת בבית (yeah right). בשבוע שעבר באימון של יום חמישי, הסתכלתי לא נכון על השעון והתייצבתי שם שעה ארוכה מוקדם מדי, ההמתנה הייתה קשה יותר מהשיעור עצמו.

 

חזרתי לאכול, טלויזיה ולנוח.

 

הולכת לישון.

 

Be well

נכתב על ידי , 1/8/2006 05:21   בקטגוריות עדכונימים, קניות הריון, בהריון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה גיל ב-30/3/2010 21:59



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)