לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

עייף לי


מספיק עם המאשינס בבלוג :) (אני והוא)

 

בימים האחרונים אני עייפה מאוד, כל הזמן. אני ישנה תחת כל עץ רענן לפני העבודה, אחרי העבודה בכל הזדמנות. נהיה לי קשה יותר בעבודה להתרוצץ, להתרכז... אני דוחה ומבטלת סידורים שקבעתי לעשות ובמקומם קובעת שינה ספונטנית, מחר יהיה יום חדש ובו יהיה לי כוח (Yeah right).

 

כשאני לא ישנה, בעבודה או בדרך ממנה, פעמיים בשבוע אני בבריכה איתו ובאימון בסטודיו-סי בלעדיו (אודיסאוס בגללך הפסקתי לכתוב דו-שבועי), הזמנתי שם כדור פיזיוטרפיה כבר לפני שבועיים, אבל הם בטעות מכרו אותו לאחרת, לא כעסתי כי זה משהו שאני יכולה לעשות בקלות עכשיו במצבי המבולבל וכמו שאני לא רוצה שיכעסו עלי, חוץ מזה שאני לא מהכועסות, גם כשצריך. השבוע הכדור שלי נגנב עם המשאית שלהם. כן.

 

בריכה זה כיף, קניתי בגד ים הריון ב-H&O זה כמו שמלת גופיה קצרצרה (יש דמיון קל לשמלת הבליטה) ומתחתיה מחובר בגד ים שלם המורכב מתחתון וחזייה המחוברים בבד גמיש בצבע גוף (כמו הלבשה תחתונה של זקנות). הייתי צריכה לחפש בכמה סניפים שלהם עד שמצאתי אותו.

קטע מוזר הוא שאני חולמת הרבה (לפחות פעמיים) שאני מסתובבת ברחוב ובכל מיני מקומות עם בגד ים ההריון שלי...

נחמד להשתכשך, כשאני שוחה על הגב הבטן בולטת - אני לוויתן קטן :) ביציאה מהמים אני פתאום נזכרת בכמה שאני כבדה, היפופוטם, ג'מוס... או כל חיית מים מאותגרת משקלית שתבחרו.

 

אתמול היה המפגש הרביעי של הקורס הכנה ללידה, זאת שאנחנו לא מחבבים בכלל לא הגיעה, הרבה לא הגיעו. כשהמדריכה ראתה אותנו, המאחרים הסידרתיים, היא הבינה שכנראה שמאוחר וכדאי שתתחיל בלי לחכות לכולם. היא לימדה אותנו איך לנשום, נקודת לחיצה לזירוז צירים ברגל, איפה לעסות בגב, בשוק (למטה) איזה תנועות לעשות עם האגן. את כל זה ועוד הוא למד ויודע כבר. לכן תפקד כע. מדריכה (teacher's pet), עבר בין הזוגות והסביר להם איפה ללחוץ, ניסה להסביר להם תהיה הגדרה טובה יותר, כי שיתוף הפעולה מצד הבעלים היה לא משהו. הוא הראה איפה ללחוץ והם הנהנו (תודה באמת...) ולא גילו נכונות לנסות בעצמם, גם אלה שניסו עשו מסאג' בגב התחתון כאילו הם עושים טובה, אין סיכוי שיעשו את זה כמו שצריך בזמן אמת. אני לעומת זאת מסודרת :)

אחר כך היא דיברה איתנו על הזמן עם התינוקת אחרי הלידה. מסתבר שתינוקות נראים ממש רע כשהם נולדים, סגולים, מכוסים לפעמים בחומר לבן שומני, מעוכים - חיבורי הגולגולת גמישים והיא נמעכת במעבר באגן, זה מסתדר אח"כ, טוב לדעת.

 

ראינו גם סרט על הנקה, מסבר שזה לא פשוט. למרות שהסרט היה פורנו רך והראו המון שדיים ופטמות הוא היה ארוך מדי, ערוך נורא עם קריינית מונוטונית וחזר על עצמו, נאבקתי להשאר ערה היו צריכים לחלק לנו קיסמים לעפעפיים...

 

בתוכנית למחר - התנפלות על החדר בלאגן הוצאה של רהיטים ישנים שעד עכשיו לא הרשו לנו לזרוק ולהתחיל להפוך אותו לחדר ראוי למגורי פו"ץ. קבלו תיקון נראה שההתנפלות תתרחש רק ביום חמישי.

 

התעייפתי (באמת לא אתגר כי התחלתי עייפה).

אתם מעודכנים.

 

עוד משהו קטן ששכחתי, הצטרפו אלינו בהכנה ללידה זוג בשבוע 36 עם בטן ע-נ-ק-י-ת שהיו צריכים להשלים את השיעור שפספסו. כשהיא נכנסה לחשתי לו ברשעות הם כאן להדגים לנו לידה...

נכתב על ידי , 14/8/2006 21:55   בקטגוריות חלומות, קורס הכנה ללידה, עדכונימים, קניות הריון, תלונות, בהריון  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-16/8/2006 22:17



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)