לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

2,132 גרם !


אתמול בבוקר בביקור אצל הגניקולוגית היה לנו הערכת משקל - זה כמו אולטרסאונד רגיל, רק שמודדים קוטר (והיקף?) ראש, בטן ואורך עצם הירך. מכניסים למחשב, בוחשים היטב ומקבלים הערכת משקל, נראה לי לא כל כך מדעי כי מאוד משנה הזווית שבה פו"ץ נמצאת אבל זה נותן קנה מידה.

אז כמו שכתוב בכותרת פו"ץ מוערכת ב-2,132 גרם. נתתי לגניקולוגית מבט תוהה של גדול/קטן מדי...? והיא אמרה שזה ממוצע.

מצויין :)

אגב, כרגע פו"ץ שוכבת עם הטוסיק למטה, אבל היא בהחלט יכולה (ואמורה) להסתובב.

למי שלא עוקב, אנחנו בשבוע 32 התחלנו חודש ש-מ-י-נ-י !

 

ובמעבר חד, לא מצא חן בעיני הרופאה שחזרתי להקיא והיא רוצה שאני יעשה בדיקת דם לתפקודי כבד (יום ראשון 08:00), גם ההמוגלובין 9 ופריטין 7 שלי לא מצאו חן בעיניה והיא החזירה אותי להמטולוגית (רופאת דם) להסתכלות ואמרה שאולי יעשו לי עירוי ברזל. לא יודעת מה זה אומר, כמה, למה, תופעות לוואי... גם זה שההמטולוגית מוכנה לקבל אותי ביום שישי ב-08:00 בלי תור, לא נראה לי כמו משהו טוב...

 

עבדתי היום, היה קשה, ימי שישי עמוסים מאוד. אבל נראה שזה יום השישי האחרון שאני עובדת בו, היא עובדת שבוע הבא ועוד שבועיים כבר תחזור זו שטסה לחו"ל, ואז בכלל אני אוכל להגיע מתי שבא לי ואת כל שאר המשמרות שהן תמלאנה איך שבא להן.

 

פוסט ענייני למדי (אפילו בלי תמונה), אני אבין אם אין לכם מה לכתוב בתגובות :)

תוספת שנזכרתי בה -

הרופאה אמרה בהקשר של הברזל הנמוך שלי ש"היא (פו"ץ) גונבת ממני" רציתי להגיד לה שזה לא לגנוב כי אני מרשה...



נכתב על ידי , 25/8/2006 21:47   בקטגוריות עדכונימים, רופאים וחיות אחרות, בהריון  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-30/8/2006 17:15



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)