לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

לא זזים מהבית


אנחנו מתבצרים בבית. לא שקודם היינו בליינים גדולים שיוצאים לבלות עד אור הבוקר, אבל עכשיו אנחנו ממש ממש מעדיפים אם אפשר (וגם אם לא) פשוט להשאר בבית (לתשומת לב כל החברים שרוצים לפגוש אותנו, אנחנו כאן :)). עקרונית אנחנו רוצים לצאת ולעשות דברים, אבל כשזה מגיע לשלב הממש לצאת מהבית - יוצא שאנחנו נשארים בפנים. 

הסיבות הקבועות הן העייפות הגדולה שלי, עומס עבודה שלו, אבל בעיקר בגלל שאנחנו רוצים להתבצר.

חם בחוץ, כאן יש לנו חשמל אוכל וטלוויזיה צריך להיות ממש אטרקטיבי כדי שנצא (בלי להעליב את כל מי שביטלנו בשבוע האחרון) והיו דווקא כנסים ודברים שווים (מצטערת ני וליידי אנדרהיל).

בתמונה צב שמתאים לכמה כבדה שאני מרגישה, לשנינו יש בליטה ניכרת (צריך להצטלם) וגם הוא מעדיף להשאר בבית (שמחובר אליו).

 

במסגרת מבצע "לא זזים מהבית" לא הלכתי היום לעבודה. הגיע הזמן שהיא תעבוד משמרת כפולה, היא כבר שלחה לי הודעה שהתעייפה והשאירה לי בלאגן למחר. אני לא מתכוונת לסדר (איך אני קשוחה בתיאוריה). כל שאר השבוע אני עובדת בקרים שזה יופי, חוץ מיום שלישי שזה יום רגוע יחסית ואני גם לא עובדת שישי - הכל כמובן נתון לשינויים של הרגע האחרון.

 

אני מסתובבת לי בעולם בשאננות והרגשה שיש לנו המון זמן עד הלידה (לפחות חודש וחצי), שיטוט בפורום הריון בתפוז גילה שגילי ורוברט ילדו בשבוע 32 חיפוש קצר בפורום העלה שהם בשמירת הריון עוד משבוע 30, המחשבה על זה שמישהי בשבוע שלי כבר אמא - קצת ניערה אותי. גם חברה טובה שלי ילדה בשבוע 33... (ראו אמצע הפוסט).

אני לא מתכוונת ללדת עכשיו, לא אם זה תלוי בי, אני משדרת לפו"ץ בכל הזדמנות שתשאר בפנים כמה שהיא רוצה.

התחלתי להלחץ קצת, ולחשוב על זה שבכלל החדר לא מוכן - מחר מגיעים מובילים לפנות את הרהיטים הגדולים ואז אפשר יהיה לצבוע.

אין לנו סלקל ועגלה וכל השאר, החתולות לא מרופדות בכלל (יהיה פוסט נפרד בנושא שיכלול סמים ורוקנרול), הייתי בתחושה של אהההה כללי - התיישבתי נשמתי, שתיתי, נרגעתי קצת, אבל עדיין אני מרגישה שאנחנו לא ממש מוכנים, מהרבה בחינות.

 

ואיך שכחתי להתלונן שוב לקחו ממני דם. תלונה מפורטת יותר בפוסט הבא.

נכתב על ידי , 27/8/2006 22:35   בקטגוריות מחשבות, עבודה, מבצע חדר, בדיקות, בהריון  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-29/8/2006 21:19



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)